Next level: richting €750 of meteen €1500 of…?
Lang weekend Centerparks met je hele schoonfamilie tijdens kerst op jouw kosten.

Next level: richting €750 of meteen €1500 of…?
Lang weekend Centerparks met je hele schoonfamilie tijdens kerst op jouw kosten.
Niet echt. In Amsterdam alleen bij de Oris Boutique, een paar modellen bij de Bijenkorf, en QP heeft wat liggen. Slechts een stuk of 30 adressen in NL, Rdam 2, DH ééntje etc :
https://www.oris.ch/en/storelocator?data=1,55,4
En alleen de Boutique heeft alle kleuren, modellen en bandjes liggen.
Zie kaartje hierboven.
In de middel grote steden zit meestal wel een goede juwelier, dat bedoelde ik. Zie je ook duidelijk op de Oris kaart in jouw link, benieuwd waar Dao woont. Alleen in Zeeland en Drenthe wordt het lastig
Dat is ook een goed idee - maar de cocktail gehad voor 10 jaar samen en de sarb033 voor 33e verjaardag en had ik om bij geboorte van mn dochter… tja misschien vergezocht maar ben een zacht ei daarin Anders waren het zeker goede opties. Al vind ik het verschil ook wel weer klein voor veel geld (nooit een GS in het echt gezien, mind you).
Nice, die tip hou ik in het achterhoofd.
Ga er eens op letten
Eens hoor, ik zit er ook niet zo geharkt in met die prijsklassen, het gaat me er meer om dat als ik over de €500 grens ga toch echt eens serieuzer na wil denken over wat ik wil, wat een goede koop is waar ik niet op uitgekeken raak, etc. Geleerd van mijn HF geschiedenis tot nu toe Daar komt bij dat ik ook een mentale drempel over ga om zoveel voor een horloge te betalen en ik denk ok, doen of dan maar echt voor gaas gaan met een Rolex uiteindelijk. Daar ben ik nog niet over uit.
Nabij Rotterdam. S&C nooit binnen geweest moet ik gewoon eens doen. Lijkt me zo k#t om te gaan passen, wetende dat je het daar toch niet gaat kopen…
Hartelijk dank! Al spreekt de ‘gewone’ zwarte me nog het meest aan.
Ik verkeer gelukkig in de positie dat ik dat gewoon kan doen, én daarnaast mijn hoofd kan breken over een dure horloge-aankoop
Dank voor de tip! Wist ik niet.
Nabij Rotterdam is meer dan genoeg te vinden, en dagje Den Haag doet ook wonderen, zitten ook een paar goede adressen. En niets aantrekken van bij S&C passen want zij verkopen ook verdomd veel via de achterdeur aan de grijze handelaar, mijn grijs gekochte Tudor is gewoon afgestempeld door S&C
Gewoon naar binnen lopen en passen.
Hmmm @OrisBoutiqueAmsterdam, vertel eens, als ik een 36mm model zoek, klopt het dan (afgaande op https://www.oris.ch/en/watchfinder?filters=all,13,col11) dat die er alleen is in de volgende varianten:
En dus niet:
Ga voor die GS. No compromise
Ohniks?
Ik kan zo een big crown best leuk vinden en ik zou ook voor de 36 gaan dan. Zou die idd ook wel eens willen passen.
Que?
Ik vind dit geen horloge met uitstraling van eur 1750…bij lange na niet.
Dit exemplaar, met een schuurspons gebrushed, heeft geen dure uitstraling. Sorry.
Ik zei uitstraling…not even close bud.
Zow hee…wow
Stevie Wonder?
I am just messing with you guys. Tissot met schuurspons finish. max 400. Punt.
Maar mooi is ie wel. Straalt klasse uit.
En die van mij is wel mint Time lapse… pijnlijk dat je het schuurspons afwerking noemt Ik ga Japanse zoutjes eten nu…