Nieuw, even voorstellen

Ik loop al een tijdje te lurken op HF en nu is het wel tijd mij voor te stellen.

Vanaf jongs af aan eigenlijk wel een fan geweest van de techniek en het aangezicht van uurwerken(binneste)
dat horloges met zich meebrengen en zo doende een gezonde interesse in horloges.

Mijn eerste serieuze horloge was een Seiko Premier Kinetic Perpetual SNP001P1 en ik ben nog steeds onder de indruk van dit horloge qua uiterlijk en techniek. Loopt al minstens 10-15 jaar als een zonnetje, zeer tevreden over.

Omdat ik altijd een grote Omega liefhebber ben geweest, heb ik mij laatst een cadeau gedaan een
Omega Dark side of the Moon vintage black:

Heb hem nu dik een maand en ben er zeer tevreden mee. Het is geen heel opvalend horloge maar de echte liefhebber kan hem waarderen denk ik.

Groetjes,

Konjo

24 likes

Prachtig!!!

Mooie omega, en welkom!

Welkom. Wat een schitterend horloge.

Geweldig!
Zo ontzettend mooi horloge!

Welkom, welkom. :+1:

fraaie binnenkomer voor een newbie!

Welkom! Zeer mooi deze Omega. Ik heb hem laatst ook eens gepast, veel te groot voor mijn pols, maar wel prachtig afgewerkt en heerlijk licht!

Dank jullie voor dit warme welkom!

44mm is idd vrij fors maar lijkt kleiner en idd een licht horloge.

1 like

Welkom, je hebt al het wens-horloge van menig horlogeliefhebber om je pols!

Welkom op het forum. Erg mooie Omega, is dat de originele band, of heb je er een andere op gelegd?

Hoi, dit is de originele band van Omega.

1 like

Welkom, Konjo!

Van Harte Welkom Konjo en de DSOTM is natuurlijk prachtig! Veel plezier hier.

Welkom, mooie omega en aparte naam :astonished:

Dank je!

Ooit zo eens een account aangemaakt, maar ik snap wat je bedoelt haha.

Welkom…en mooi horloge natuurlijk!
:+1:

Valt mij wel op dat veel mensen het een mooi Horloge vinden, zijn er ook nog mensen die het een lelijk horloge vinden? Zou ik mij ook kunnen voorstellen, ook al valt hij niet erg op het is wel een vrij uitgesproken design en het is ‘nep’ vintage.

99% van de omega’s vind ik niks aan, maar als je dat zegt, wordt dat meestal niet gewaardeerd…

Dus bij deze: nee, doet mij niks. (net als Rolex en Breitling overigens)

Welk Omega horloge is de 1% ben ik dan wel benieuwd naar.