Nieuw fenomeen in het blauwe deel: "Dit is een particuliere verkoop..."

Dank! Ook aan @Drebin @DenDeze @Ruud
Ff net nog ingekleurd. Pauze is weer voorbij en wel besteed :ok_hand:

4 likes

Onbetaalbaar Jur… :joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Dat zijn rechtstreekse beschuldigingen die niet te bewijzen zijn. Nogmaals, ik stel het niet op prijs dat je mijn naam hier door het slijk tracht te halen. Ik vraag je daarom ook netjes om hiermee te stoppen.

Ik heb hier niet om gevraagd. Ik heb er niet om gevraagd om in deze twijfelachtige discussie betrokken te worden. Omdat dat toch gebeurd is, mag ik mij in deze verdedigen. Dat doe ik op een respectvolle manier en ik hoop dat jij dat ook wilt doen. Blijkbaar is er bij jou oud zeer over wat ik in het verleden niet goed heb gedaan. Laten we daarover met elkaar in gesprek gaan. Die uitnodiging geldt ook voor de forumleden die jouw reacties ondersteunen d.m.v. hun likes. Ik sta altijd open voor een goed gesprek.

1 like

Het wordt steeds mooier…

Fantastisch, @Jurk!

3 likes

Geef nog even het voorbeeldje waar ik dat doe.

2 likes

Ik las hier een goede tip.

7 likes

Newtons_cradle_animation_book

5 likes

Dank!
Dit is een snelle. Er zijn veel ‘beter getekende’ hoor.
Evengoed dank! Cartoon is een mooie drager van de grap en fleurt zo’n topic lekker op.

4 likes

image

5 likes

Ja, dat wordt dus bedoeld met “buy the seller”. :joy:

1 like

Ik denk dat je dat wel weet, maar enfin, bij deze.

Maar ik denk dat je vraag retorisch was?

Newtons_cradle_animation_book

4 likes
1 like

En hier haal ik je naam door het slijk? Precies wat ik zeg dus, jij leest wat je wilt lezen.

Wat heeft ‘opschonen’ voor betekenis voor jou?

Ik houd er over op. Zinloze discussie als mensen zich niet bij de feiten houden.

3 likes

je bent al wel goed ingeburgerd met dat plaatje hoor, voor iemand die er nog maar zo kort op zit. :wink: :laughing:

1 like

Tag mij dan niet als je het een zinloze discussie vindt. Dat bespaart een hoop gedoe! Als je mij een beetje kent, dan weet je dat ik nooit roerloos ga zitten toekijken als er bepaalde dingen over mij gezegd worden die niet of slechts deels op waarheid gebaseerd zijn.

1 like

Newtons_cradle_animation_book

2 likes

Hahah om deze moest ik toch wel lachen. Nice.

1 like

Jurtz being Jurtz again. Ik was al even bang dat je niet meer jezelf zou zijn na zo’n HF break.

6 likes

Volgens mij is er geen twijfel aan je reputatie op het forum Jurtz.

Maar ik dacht ook aan jouw topic. Niet omdat je slechte kritieken zou krijgen, maar omdat groene topics meestal worden geschoond als andere leden zich bemoeien met een recensie en als er met modder wordt gegooid door twee leden onderling. Ik denk dat die van jou is geschoond na je vete met Bruis.

3 likes