Oh. Dat is nog steeds een lastige keus…
.
De baltic. Is ook gaaf.
De bezel van de meraud vind ik gaver. Meer zoals een fifty fathoms… van Blancpain!
Keuze dus niet gemaakt en hou ze denk ik gewoon allebei. Voor de next generation. ️
Oh. Dat is nog steeds een lastige keus…
.
De baltic. Is ook gaaf.
De bezel van de meraud vind ik gaver. Meer zoals een fifty fathoms… van Blancpain!
Keuze dus niet gemaakt en hou ze denk ik gewoon allebei. Voor de next generation. ️
Ik vind zelf de bezel en wijzerplaat van de Baltic mooier, maar de caselugs van de Meraud zijn beter afgewerkt.
Lastig
De Meraud met de BOR band van de Baltic
Haha ik zal het eens proberen en het resultaat hier tonen. ️
Even een schaamteloze crosspost van een topic dat ik zojuist heb aangemaakt, maar leek mij wel passen binnen deze thread.
Ha goed bezig, geeft meer een vintage look zo wat mij betreft, jammer dat het inderdaad net niet aansluit…
Leuk te zien Simon.
Het is zo dat de Méraud bedoeld was om op een BOR te komen. De prototypes waren klaar en als je de “marketing” campagne volgde had je gemerkt dat ik wou teasen tot de release. De campagne was begonnen in juli 2018, de BOR bracelet zou ik voorstellen op social media in augustus 2018.
Eind augustus kwam Baltic helaas aan met hun ontwerp, heel gelijkaardig, en met een BOR. Dit was een beetje een domper voor mij.
Dat kon ik niet maken en wou ik niet dus heb ik m’n plan B gebruikt, de rivet band. Deze had ik ook reeds laten produceren en is fantastisch. Bij mijn weten is Méraud de enige met een echte rivetband.
Ze staat leuk op de BOR, I know!
Als je van de Baltic af wil… ik hou me aanbevolen.
Heb pas onlangs de Meraud en vind het een schitterend horloge vooral op de revetband , perfekte maat en model!
Proficiat voor deze creatie , deze gaat er bij mij zeker nog in de collectie komen! Heb in het blauwe gedeelte deze van brick net gemist!
Vond een mail bij mijn spam.
Méraud gaat terug ontwaken:
Ben benieuwd!
nooit geslapen, alleen op de achtergrond gewerkt
spanning alom hier!
39mm, 200m nattigheid, sympathiek smoelwerk, saffier, automaat en toch maar 12.5mm dik? Netjes, zeker die graphite.
Ik vind het wel een tof ding. En negenduust aja.
Dit is een bestaand model toch? Niet hun nieuwe?
Klopt, en inmiddels al lange tijd uitverkocht. De nieuwe wordt volgende week dinsdag pas geïntroduceerd.