Nieuwe aanwinst, Breitling Avenger Seawolf

U spreekt met de modepolitie. Graag bij casual kleding dragen. Dank voor uw aandacht.

4 likes

Hahahah, ik ben toch lekker eigenwijs, zoals vandaag. Lekker puh. :stuck_out_tongue:

Pictures or it didn’t happen.

Het misstaat niet al zeg ik het zelf :innocent:

1 like

Whahaha! Hier hoef je geen modepolitie voor te zijn om te zien dat het niet helemaal matcht :joy:

komkom, beauty is in the eye of the beholder, en nog meer zulke uitspraken.

haha, knappe kleermaker die het manchet zo kan aanpassen dat de Breitling er onder past :wink:

nou ik vind hem prachtig. Is die band (heel) donkerbruin, of zwart? Kan het niet goed zien, maar dat kan aan mij liggen. Ik ben geen 18 meer.

Klok blijft prachtig en zelfs op donkerbruin ziet het er prima uit maar echt,
het kan niet. Dat wordt het spaarvarken omkeren en een echte dresser aanschaffen. En als er dan toch een B op moet staan
:wink:

2 likes

Sparen, sparen, sparen. Voor mij is er maar Ă©Ă©n horloge welke prachtig bij een pak staat en dat is een Rolex Datejust. Zilver, met witgouden lunette, champagne wijzerplaat met romeinse cijfers. Die zal er zeker nog komen


Overigens, ik vind het mooi en ik draag het wanneer en bij wat ik ook wil :smirk:. (Ik eet namelijk graag broccoli met kip. En jij?)

Dus uhm inderdaad, verzin maar een spreekwoord over smaak. Desalniettemin, waardeer ik iedere reactie :slight_smile::blush:

1 like

smaak, smaak, smaak. Ik heb mensen met een pimpelpaarse Swatch uit een Lamborghini zien stappen. Knalrode bril, cowboylaarzen. Dat werd een zeer interessant gesprek dat ik mij nog lang zal heugen.
Je draagt maar mooi wat en waarbij je maar wil! Niets zo saai als een standaard horloge (omdat iedereen die “goedkeurt” op een saai pak. Maar
 dat is dan weer mijn mening :wink:

2 likes

Exact! Eens! :slight_smile:

Alweer een mooie Breitling.
Gefeliciteerd!

@Motormuis en @Mark08 : Natuurlijk hebben jullie groot gelijk, draag wat jezelf mooi vind, ik geef ook maar mijn mening van wat ik zelf mooi vind al is dat wel een beetje ingegeven door De Gentleman van
Bernhard Roetzel maar wie ben ik en wtf is Bernhard Roetzel :wink:

1 like

Van harte!
Helemaal goed zo’n dikke Breitling! :+1:

Ik draag hem ook onder een pak etc. Kan prima :+1:

@Cal219 Geen probleem! Ik waardeer je mening! Echt :slight_smile:.
Ik moet je bekennen dat ik die naam even moet Googlen om erachter te komen wie hij is. De schrijver van het boek 'Gentlemen", stom dat boek heb ik dus gelezen. Anyway, de lederen band is inderdaad donkerbruin.

2 likes

Eigenlijk “mag” dat niet in bepaalde kringen, maar “who cares”. In die kringen wordt een dresser onder een pak verwacht etc. In ons landje merkt echter nauwelijks iemand op dat je ĂŒberhaupt een klassehorloge draagt. Tenminste niet waar ik werk (IT). Mijn vrouw werkt in een corporate omgeving (beursgenoteerd bedrijf), maar er is in 2 jaar nog geen levende ziel geweest die ook maar Ă©Ă©n opmerking over haar Breitling Colt op rubber heeft gemaakt, terwijl ik dat soort horloges altijd direct spot bij iemand.

1 like

Persoonlijk vind ik dan de Superocean Heritage 46 die Cal219 laat zien de mooiste Breitling ever, maar daar denkt niet iedereen zo over.
Mark08 dus niet, anders had hij er wel Ă©Ă©n gekocht

Maar veel plezier van de Avenger Seawolf!

Ik heb de Seawolf ook gekocht met stalen band en rubberen. Een big boys watch.

5 likes