Nieuwe "Aanwinst" - CRRJU (trek in een patatje)

Korter door de bocht: het is rommel. Het is rommelmarkt-prullaria. Het is niet iets wat jaren meegaat, het is geen kwaliteit, het heeft geen eigen design en ik vraag me oprecht af wat je met een horloge ter waarde van een zak mandarijnen moet.

Dat een nieuw lid wil stoken op een forum van liefhebbers en hoog van de toren wil blazen vind ik niet zo’n probleem, daar lees ik zo overheen, maar

Er valt niks te waarderen aan die meuk.

Heb jij toegang tot een BLRO voor list? :thinking:

6 likes

Deze is dan wel weer waar. Andersom trouwens ook : Chinezen mogen mij volproppen met eten, Zwitsers niet.

Qua horloges mij ook niet.
Ik lees hier vaak dat slijmerige zinnetje " het merk heeft een mooie historie " …:thinking: .
Lekker belangrijk. Geldt dit ook voor andere gebruiksvoorwerpen ?
Mooie ijskast man ! Dank je, een heel historisch merk.

5 likes

Eigenlijk ook best weer grappig dit.
Een topic als deze krijgt meer reacties als een NA topic van bijv. een Omega :joy:.

Eerlijk is eerlijk ik vind het ook helemaal niets, maar laten we dan niet reageren dan is de lol er snel af.

3 likes

Om Klokski op te beuren hier een foto van mijn Chinees.

1 like

Volkswagen rijden, chinese meuk kopen…
Eigenlijk is het gewoon jezelf beet laten nemen.
En dat doen we met z’n allen dagelijks, bij zowat elke aankoop, van een stukje vlees bij de AH tot een Volkswagen bij de dealer om de hoek.
Zwitserse en Duitse horloges zijn trouwens belachelijk “over-priced”, Duitse auto’s ook.

Ik ga niet heel het verhaal lezen van zo’n prul. Maar zo te horen kan ik concluderen dat het een shitter is! Had ik van te voren ook kunnen zeggen, hoef ik deze epistel niet voor te lezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als je nog lol aan het horloge wilt hebben levert dit topic wellicht nog wat inspiratie op :joy:

1 like

Zou wel een enorme opleving van het topic zijn want hij heeft er geloof ik 15 besteld! 15 shitters op 15 manieren vernietigen!
Wel recyclen daarna hè :wink:

2 likes

Absoluut niet.
Al ga je meteen na je toetreding voortvarend te werk met reviews. Alsof je hier al wat langer meeleest. Maar dan zou je weten wat lugs zijn, of wat een bezel is.
Vandaar dat bij meerdere mensen een heel klein alarmbelletje gaat rinkelen.
Dat kan (on)terecht zijn, zoals in het verleden bij Marino. Ik mis hem nog steeds

Al vind ik het persoonlijk wel grappig om te lezen welke Chinese meuk nog een beetje redelijk is. Al zou ik die dingen ook uit elkaar schroeven om te kijken wat er in zit.

Bund straps. Die vond ik ook ooit een goed idee. Da’s zo’n dertien tot achttien jaar geleden.

Inzicht schrijdt voort. Althans, dat hopen we met z’n allen.

Dat waag ik ten zeerste te betwijfelen, maar er zwerven hier zo’n 14000 accounts rond, geloof ik, en je hoeft er maar één tegen te komen.

De laatste twee horloges zien er wel beter uit dan de rest, maar goedkope PVD is vaak een slecht idee omdat het zo lelijk wordt als de nacht.

Voor dat geld is het natuurlijk weggooibare prullaria, maar toch.

Dat wel. Als ik ooit horlogemakerietes wil gaan leren, en dat kon nog wel eens gebeuren, laat ik zo’n battaljon van die Aliexpress-automaatjes aanrukken en ga ik lekker klooien. :slight_smile:

1 like

Toch wel een beetje een Aandachtshoertje…

Ik blijf het leuk om volgen ‘vinden’

1 like

Domdom, we blijven reageren hè. I’m out.

4 likes

Ik snap niet dat mensen dit trolling vinden. Dat ze het rukhorloges vinden is nogal wiedes, want dat zijn het ook in veel opzichten. Maar dat jij zit te trollen vind ik wat kort door de bocht. Je schrijft verhalen over meuk, neemt de moeite ze aardig te formuleren en krijgt er leuke discussies mee op gang. :slight_smile:

Wat mij betreft maakt het geen reet uit of je hier vier minuten of twintig jaar hebt rondgehangen. Wees welkom, schrijf wat je wilt en opdat ieder er z’n voordeel maar mee moge doen.

Ik heb echt een hekel aan argumentum ad verecundiam, het is een drogreden en een stukje foute logica. Ik heb respect voor datgene wat te respecteren valt, en ben mij er terdege van bewust dat in het verleden behaalde resultaten nooit een garantie zijn voor de toekomst.

3 likes

Gratis tip voor de liefhebbers:

9 likes

Ik voel een verplaatsing naar Off-Topic aankomen… Somebody stop me… :rofl:

Dan houdt dit wel op, want TS kan daar niet komen. :expressionless:

2 likes

Ik zou me dood lachen als het stiekem ome @anon50762135EV blijkt te zijn, en dat er binnenkort zo’n multi-taal krantje onder die horloges verschijnt.

5 likes

Kom kom, dit soort topics geeft toch een beetje jeu aan het forum. Het recht op een eigen mening is het fundament waarop Nederland gestoeld is.

1 like

Mag ik je tegenhouden? Het is onbeleefd om iemands topic te verplaatsen naar een voor die persoon ontoegankelijke plaats.

Zeker wanneer het topic gewoon een review van een aantal, zij het goedkope, horloges betreft, en er (bij mijn weten) geen foto’s van replica’s in stonden.

Jeu of sjeu?

http://woordenlijst.org/#/?q=sjeu

Ik denk het laatste. :slight_smile:

Ene kant wel hilarisch soms springen we met z’n alle al maaiend om ons heen de moshpit hier op het forum in :joy:

5 likes

Het is goed visweer, ze bijten goed.
Ik denk dat ik @zulu zijn advies ga volgen.

3 likes

Ik heb het opgezocht alvorens te publiceren, het schijnt “jeu” te zijn.

Sjeu de boel

6 likes