Nieuwe aanwinst: Omega Seamaster Memomatic

Ik liep er al een tijdje omheen. Het blauw bleef trekken. Daarnaast is hij in ongelooflijke staat, NOS te noemen. De kast lijkt ook nooit gepolijst, echt fantastisch. Hij krijgt nog een servicebeurt voordat hij in mijn bezit is, dus de foto’s zijn geleend. Hij liep overigens op de machine al waanzinnig accuraat.

65 likes

Damn, ziet er goed uit! Hopelijk heb je er nog veel plezier van. Laat maar weer eens zien hoeveel Seamasters er wel niet zijn. Ik kom nog steeds nieuwe tegen, waaronder deze. Enjoy!

1 like

Deze ipv je sub? Nee toch?
Gaaf ding hoor, maar toch geen vervanger van een sub lijkt me?!

Nee joh…

1 like

Mooie dial, prachtige foto’s!

1 like

Haha nee oke… Ik zag je sub laatst te koop en nu deze als aanwinst. Zou kunnen, maar not likely idd.
Proficiat met deze aanwinst :slight_smile:

Mooie wijzerplaat zeg !!
Vraagje hoe fotografeer jij? bijna niks reflectie op eerste foto, echt knap

Dank je, ik twijfel erg over de verkoop van de sub overigens…maar op de verlanglijst staat op het moment een Nomos Zürich Weltzeit (wit), een Heuer Bund en een Autavia, en nog wat dingetjes…

Dank je, maar zoals aangegeven heb ik de foto’s geleend :grin:

Vraag eens bij gelegenheid aan de lener hoe hij/zij ze gemaakt heeft :slight_smile:

Ohwwww dan help ik je wel even: Snel die sub van het verkoop gedeelte afhalen!

1 like

Mijn beste,

Wat een topper.:+1:
Een gerenommeerde verworvenheid!!
Mooi hoor!!
Veel draag-plezier.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Proficiat! Wat doet die pusher eigenlijk?

Een prachtig exemplaar

Is voor de alarm functie

2 likes

Aha, superhandig!

Kroon is gewoon voor tijdverstelling. Pusher stelt het alarm in. Bijzonder is dat dat hier niet globaal gaat met een uurwijzer (zoals bij een Jaeger LeCoultre Memovox), maar ook op de minuut. Kleine knopje in het midden verzet te datum.

Mooi is dat alles hier een heel degelijk gevoel geeft. Druk op de pusher en alles werkt alsof het niet kapot kan. Dat was mij een JLC Memovox die ik eerder had wel anders.

1 like

Proficiat, heel mooi!

Van harte!!!
Ziet er geweldig uit!!! De alarmfunctie is mooi in de plaat verwerkt, die zie je niet iedere dag!
Geniet ervan!!:+1:

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd.

1 like