Nieuwe aanwinst: Seiko SARB065 cocktail time

Is dit nu blauw? Dan vindt ik de cognac kleur toch mooier. Of gewoon maar beide bestellenšŸ˜„

Alle drie (ook donkerbruin, vind ik zelf het mooist). Lekker afwisselen.

Enige nadeel van de Modena is dat er geen lengtematen zijn, in tegenstelling tot de Duke

Mocht je interesse gewekt zijn :wink:
Nu bij Seiya Japan verkrijgbaar met 10% korting :smiley:

En bij Rob nog voordeliger en met grandioze klantenservice en garantie hier in NL (sssstā€¦) :wink:

Bij nader inzien is een donkerbruine croco zonder creme stiksels misschien toch mooier. Leidt alle aandacht naar het horloge en met name die fantastische wijzerplaatā€¦

6 likes

Staat prachtig!

1 like

Helemaal mee eens, dit is toch we een heel mooi horloge en wat mij betreft de mooiste van de drietal. Denk dat een mooie donkerblauwe of zwarte croco ook fantastisch staat.

Aan een elastiekje is dit nog een mooi horloge maar de band zonder witte stiksels is inderdaad de meest begeerlijke

Zoā€™n mooi horloge, alleen het uiteinde van de secondewijzer vind ik zo storendā€¦

Dat vind ik juist erg leuk en mooi!

Wristshot voor de liefhebbers.

3 likes

Proficiat! Ziet er heeeeeel gaaf uit :fire:

1 like

Wat een mooie klok! Zeer classy :wink:

Veel draag plezier

1 like

Omdat volgens @Tempus_Fugit bandenswappen het nieuwe flipperen is, maar eens wat anders geprobeerd op de Cocktail, namelijk milanaiseā€¦ Best geinig!

9 likes

Staat haar eigenlijk heel goed :thumbsup:

Ja ik was zelf ook positief verrastā€¦

1 like

Bijna altijd mooi zoā€™ n milanaise. :sunglasses:
Topklok, veel plezier er mee.

Nooit gedacht dat milanaise zou staan, maar staat erg mooi! :thumbsup:

Grappig, ik had hetzelfde. Heb die band al maanden, op geen enkel klokje stond hij mooi, vanmorgen in een vlaag van verstandsverbijstering er op geslingerd en voilaā€¦

Zo blijven de klokjes en bandjes ons verrassen :wink:

2 likes

Ik denk dat ik mijn favoriete bandje voor op mijn Cocktail gevonden heb:

5 likes

Mooiā€¦'n Rios?

1 like