Nieuwe aanwinst: Sinn 556 Jubiläum

Laat ze maar zeuren over ‘saai’. Gewoon een mooi ding. Niet iedereen houdt van ‘veul’.

2 likes

Bandje doet wel afbreuk aan het geheel vind ik

2 likes

Ja ik had even niks anders liggen :joy:

Komende week gaan de mooie bandjes er op.

Mooi.
En volgens mij is Candide, gezien de frequentie waarmee hij in dit draadje verschijnt, het meest enthousiast van allemaal.
En ja! Een dikke leren band doet 'm goed.

2 likes

Sterker nog: hij is zo blij als een kind!

2 likes

Heeft iemand hier de parelmoer versie in handen gehad? Hoe is die?

1 like

Candide is een absolute mafkees. Hij roteert steeds dezelfde horloges over het forum, koopt en verkoop maniakaal bandjes, wisselt die op z’n horloge om de dertien seconden en is al zestien jaar onderweg naar grails die er nooit komen. Eigenlijk zouden ze hem moeten opsluiten.

Maar hij houdt het boeltje wel levendig en is (althans in de virtuele wereld) tamelijk onschuldig. Never a dull moment. Ik nomineer hem daarom als ‘forumlid van de eeuw’.

15 likes

Mijn handtekening heb je :smirk:.

1 like

Hoppa, mooi klokje hoor.

Volgende week weer inruilen zeker?

1 like

Een week is lang hè :wink:

Vooral leuk om te horen hoe blij Ide er mee is. 99% van de bijvallen vinden dat ook. Zou bijna geen andere mening durven hebben maar toch maar doen.

I don’t get it. Saai is wat bij mij het eerste opkomt en als tweede: saai. Nu geloof ik zonder meer dat een horloge en dus ook dit horloge in het echt prachtig kan zijn, kwaliteit is lastig te vangen on camera, ook voor Ide, dus ik ga maar eens in het echt kijken. En mijn mening zeker bijstellen als daar aanleiding voor is.

Maar wat belangrijk is, is hoe blij de eigenaar is en vooral hoe onbelangrijk mijn mening is.

Veel en lang plezier er mee!!

1 like

:joy:
Misschien een liefdevolle ban van een paar maanden…
Maar dan flippert hij vrolijk verder via illustere App groepjes , there is no stopping Ide.

2 likes

Haha zo is het!

1 like

Die vind ik stiekem erg vet :no_mouth:

Teenslippers… draag je ook een bijbehorende string?

1 like

jij hebt andere slippers begrijp ik?

5 likes

Fantastisch om te zien!!! Maar voornamelijk dat je zo enthousiast kan zijn met telkens dezelfde saaie horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

dat is mijn kracht :wink:

ik heb mijn horloges graag zoals ik mijn vrouwen graag heb; strak en simpel

11 likes

Ik meen geen slippers te hebben. Gobert draagt brogues van een gerenommeerd merk, bootschoenen van een gerenommeerd merk of Meindles, maar die laatsten alleen voor het hiken,

1 like

Lekker die klittenband in je anussss…