Nieuwe Black Bay over een week?

Volgens enkele AD’s heeft Tudor op 15 oktober een geheime release van een nieuw model dat niet is aangekondigd op Basel World. Het zou gaan om een toevoeging aan een bestaande serie en de horloges zouden al voor de release bij de AD’s beschikbaar komen zodat ze direct in de verkoop kunnen. De speculaties waren dat het zou gaan om een aangepaste versie van de One Watch versie.

Vandaag dook op Instagram deze foto op. Wie gaat er mee met z’n slaapzak voor Gassan liggen volgende week?

7 likes

Lijkt verdacht veel op het unieke exemplaar wat ze voor Only Watch (benefietdingetje) hebben gemaakt, maar dan met Snowflake wijzers:

Vind 'm wel tof, eigenlijk. Die dunne wijzers en de band van het Only Watch exemplaar zouden helemaal tof zijn, maar die rooie driehoek is al een leuk detail.

Of is het gewoon een creatieve mod? Afterthought :smile:

daar is het model inderdaad op gebaseerd, waarschijnlijk omdat er zo ongelooflijk veel positieve reacties kwamen op het limited model
ik denk dat als het model op de foto inderdaad echt is, dat in no time hun best-seller wordt

Als ze die snowflake wijzers vervangen door die op die ‘Only Watch’ editie pak ik mijn slaapzakje. Anders niet.

5 likes

Ik ben benieuwd of ze in de BB ook een in-house uurwerk gaan gebruiken als in de Pelagos en de north flag.

Zou mooi zijn. Hopelijk plempen ze niet de wijzerplaat helemaal vol zoals bij de Pelagos.

Ben benieuwd naar de afmetingen van de kast. Als het weer zo’n dikke kast is als de blackbay dan sla ik over.

2 likes

ik denk gewoon een mod van de bestaande BB, dus exact dezelfde case en enkel een andere bezel (en heel misschien een andere dial), uurwerk zal dan ook wel een ETA zijn

Nee, dat komt een tijdje later zodat je deze weer kunt inruilen… :smile:

Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar dit horloge doet me helemaal niets. Ik zou het zelfs saai durven noemen. No date, no colour, no thanks.

Ik ben benieuwd! Ziet er in ieder geval goed uit mocht het zo zijn.

Weer zo’n soort re-edition / vintage look.
Een horloge zonder eigen smoel.
Wat krijgen we over 20 jaar, de re-re-edition?
Liever een klok met een eigen smoel die binnen het eigen tijdsbeeld valt.
Dat heeft toekomst, daar kan nog eens een re-edition van gemaakt worden.
Een doorontwikkeling is prima, b.v. van de Seamaster 300 naar de PO, maar dit …

Mika

1 like

Mooie klok, kan ook niet anders want deze komt wel erg dicht bij hun oude Submariner-modellen. Ik hoop op een ETA-motortje zodat het klokje betaalbaar blijft.

Ik zou liever hebben dat ze gewoon de snowflake precies zoals ie iets van 50 jaar geleden was, zouden heruitgeven ipv dit soort creaties die er op lijken.

Tempting. De wijzers vind ik een beetje een afknapper, in de zin dat ik die van de Only Watch een stuk mooier vind. Voor de rest vind ik m echter wel heel gaaf.

Daarvoor is de Pelagos op de markt. En de North Flag en de Fastrider… :+1:

1 like

Mooi ding!
Hopelijk ook wat slanker als de BB

Als ie wat kleiner zou zijn (38 ofzo), wil ik 'm ook wel.

1 like

Oh en jammer dat ze de tekst niet hebben aangepast. Dit is eigenlijk gewoon een BB met zwarte plaat en bezel. Niets meer en niet minder :smile:

1 like

ik vind hem erg fraai! Benieuwd wat ie gaat kosten. Wil hem zeker een keer passen!