>Model: G-Shock Master of G Gravitymaster GPW-2000 (reference GPW2000-3A as tested)
>Price: $800 USD
>Size: 57.1mm wide X 66mm tall x 18.2mm thick.
Alle ins en outs in dit Artikel
>Model: G-Shock Master of G Gravitymaster GPW-2000 (reference GPW2000-3A as tested)
>Price: $800 USD
>Size: 57.1mm wide X 66mm tall x 18.2mm thick.
Alle ins en outs in dit Artikel
En hier de Ablogtowatch video:
thanks voor de aanvulling!
Dit is toch de perfecte toolwatch perfect!!!
Ahum
hij hep um al gewoon…
Yup
Bevalt ie? deel je ervaringen hier zou ik zeggen
Hij bevalt zeker.
En onwijs groot. Mijn grootste G tot nu toe.
Alleen het bandje moet nog even ingedragen worden denk ik. Ik heb mijn horloges altijd erg losjes om de pols.
En vaak met dit soort banden glijd ie mij altijd net iets te ver opzij (if that makes sense).
Ik hoop dat er nog een bracelet versie komt of dat ik er ooit een bracelet op kan zetten. Dan is te voor mij, na de Rangeman, de ultimate G
thanks! ennu dat te ver glijden ken ik …
Haha. Dan ben ik toch niet de enige !
Hoop wel dat het wat minder word trouwens.
Echt cool die Casio’s, toch zou ik willen dat ze iets kleiner zouden zijn. De MR G GPS is ook zo gaaf maar ook zo huge.
Maar deze Gravitymaster spant toch echt de kroon. Ik heb nog niet eerder zo’n grote G gezien.
Zal morgen eens een plaatje schieten van al mijn G’s naast elkaar (als dat lukt). Voor vergelijking
Ik vind m zo gaaf. Ook qua afwerking, maar ga niet groter dan een Gulfmaster of MRG
Nee man gaaf juist,
ik ben zelf in het bezit van een paar eikenbomen met bulldozers er aan en dan staan horloges onder de 45 erg nichterig.
zelfs 57mm staat me nog prima.
wow reuzen bestaan nog
Hier alle G’s op een rij.
Helaas maakt de foto het nog niet echt duidelijk, maar het is echt de grootste.