NA: G Shock Gravitymaster 2017 (GPW-2000)

Vorige week aan geschaft.
Misschien net iets te vroeg, want niet lang daarna kwam er een ander prachtig horloge op m’n pad :blush:

Maar goed, eerst hier de Gravitymaster 2017

Wat een beest !!
En wat een functies (of gimmicks, wat jij wil :grin:)
GPS
Bluetooth
Multiband
Solar

Best geinig allemaal. Ook leuk te gebruiken met de Casio app om ‘timestamps’ te maken, om later deze te zien op een 3D map.

Weer een leuke shock voor de verzameling :grin:

19 likes

Flinke jongen. En mooi.

1 like

Ja hé :blush:
Thanx !

Is dat Lume?!?!? zo fel dat het eruit ziet alsof er LED ingebouwd is :anguished: me like!

1 like

Nou, ik schijn hier wel de zaklamp met UV erop achter de schermen :grin:

De lume is niet echt geweldig. Het vervaagt gauw naar licht groen en blijft denk ik net een uurtje zichtbaar :unamused:

1 like

gps, bluetooth, solar, multiband, timestamping pff wie heeft al die gimmicks nou weer nodig… <<<<< THIS GUY :smiley: mag ik vragen wat het gekost heeft want ik vindt hem wel super leuke dingen hebben!

1 like

Hou je vast …

spoiler

799 Euro

spoiler

1 like

Mijn beste,

Veel draagplezier met deze robuuste tijdgenoot!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Geniet ervan, het is weer een mooie!

1 like

YES… maak er nu maar een full review van ;-). En dan koop ik die graag van je over voor je prijsje :joy: Zodra dat er een schakelband ervoor beschikbaar is :slight_smile:

Greets, P

1 like

Haha. Ik ben zo slecht in reviews. Zelfs als ik mijn topic hier bekijk …
Maar deze G gaat nog nie zo snel weer weg.
Maar wie weet ja, wanneer er een schakelband versie komt zal ik die waarschijnlijk wel even overwegen. Want deze op bracelet zal wel ultiem zijn !

Hier word ik altijd een beetje nerveus van! Heerlijk zo’n Casio waar alles op en aan zit. Ik moet zeggen dat de door jou geplaatste foto’s ook een erg goede afwerking laten zien.

Veel spielerei met al die functies, nette afwerking en onverwoestbaar voor (denk ik) een acceptabele prijs. Helemaal goed!

Gefeliciteerd en veel plezier ervan. :+1:

1 like

zou de gpw-1000 bracelet er niet op passen?

1 like

Hmmm…

Mij te groot, wel gaaf om te zien :thumbsup:
Veel plezier ermee!

1 like

Supercool! Wel spijtig dat ze zo groot zijn…

1 like

Deze ga ik ook nog halen, echt een ultiem stukje Kwaliteit !! Heel vet de combi met het carbon.
GPS en multiband en solar. top! Ook tof dat deze versie al met de app compatibel is.

1 like

Doen !

Ik heb toen een jaartje later ofzo weer verkocht, maar wil hem nu heeel graag weer hebben :confused:

Niet geleerd van de Bulova? :wink: :joy:

1 like

Haha. maar die heb ik inmiddels al weer.
En die gaat niet weer weg :blush:

1 like