Nieuwe leden en vragen over echtheid/waarde

Dat is voor sommige moeilijk voor te stellen

Mooi voorstel

Dus voor iedereen en bij ieder nieuw topic? Lijkt me doodvermoeiend en storend.

Omega voor mij danšŸ˜€b.v.d.

3 likes

Ja stel je eens voor

oke ik stel voor dat ik het topic verlaat

1 like

Ik heb geen moeite met dat soort topics, ergo, ik doe er niks mee

ErgoĀ²

1 like

Ik zelf heb nog nooit een vraag gehad mbt waarde van een horloge. Op het Uhrforum is het uitdrukkelijk niet toegestaan!
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat het hier wel mag!
Voor het geval dat :slight_smile:

Je zou het aan de andere kant iets moeilijker kunnen makenā€¦ eerst een aantal posts hebbenā€¦ oid

We zouden ook ons zelf even kunnen beheersen en op zulke posts van ā€žgroentjesā€œ gewoon niet antwoorden of zeggenā€¦ doe het net als ons! Check het internet! Want alles kunnen wij ook niet wetenā€¦

En wees eerlijkā€¦ als er opeens een Lolex op de zolder wordt gevondenā€¦ dan is het 9 vd 10 keer een Lolexā€¦ :slight_smile:

1 like

Volgens mij heb ik een onboarding gemist?
Regel wordt niet aangepast in ieder geval.

8 likes

Van de leden die aan de discussie deelnemen. Dus deels eigen schuld.

Soms omdat het horloge ook al op mp staat, of omdat online botheid wordt verward met gebrek aan intonatie.
Misschien moeten we van HF een videoplatform maken.

En voorstellen is leuk, maar kennen we eigenlijk de werkelijke naam van iedereen hier?

Ik geniet van de echtheids- en waardetopics.
Niks veranderen graag.

4 likes

Zou je mij in dat geval mee willen tellen als;na jaren weer teruggevonden broer als het u wel belieft?

3 likes

Denk dat een echte crimineel niet zo stom is om op deze manier met een gestolen horloge de aandacht op te zoeken. Maar misschien ligt het aan mij en overschat ik de doorsnee dief hiermee :roll_eyes:

ZekeršŸ˜€

2 likes

@Drebin bied voor alles 1000 euro.
Sympathieke vent ist

1 like

Heb overigens een paar maanden geleden mijn 36mm, 25045000 met 2500D op deployant van de hand gedaan. Spijt van zeg! Had hem op tropic 19/16,een bruine alligator,een groene van Ramon Snellink(eveneens lid). Alles kon ze hebben.Ben nu op zoek naar een maatje groter. De 25035000. Eveneens op deployant. De stalen band doet me niet zoveel op dit model. Tips zijn welkom! Heb Chrono reeds gehad. Niet te vertrouwen die italianen daar:roll_eyes:

2 likes

Als je geen zin hebt om te reageren als iemand een prijs wilt horen van een erfstuk, dan doe je dat toch niet?

1 like

Toen ik voor het eerst een Seamaster in de etalage zag liggen ging het ook om een 36mm, wat een juweeltje was dat. Uiteindelijk toch voor een 41mm gekozen.

1 like

Ik zoek hetzelfde model,maar dan de 39mm variant. Zal er binnenkort eens werk van maken hier. Hoe worden mijn kansen ingeschat naar dit toch niet zo heel gangbaar en populaire model Aqua Terra? Ben hem hier iig nog niet tegengekomenā€¦

1 like

Geen idee, maar het zal ongetwijfeld ergens wel te vinden zijn.

1 like

Ach, wanneer is iets beledigend en wanneer is het gewoon recht voor zijn raap?
Ik woon (gelukkig) al lang niet meer in Nederland en verbaas me regelmatig weer hoe snel men tegenwoordig in Nederland gekwetst is.
Toen ik er nog woonde kon je iemand de waarheid zeggen en dan een biertje met hem gaan drinken.
Tegenwoordig heeft hij dan een Careteam nodig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik niet. Als je het niet wil lezen klik je toch lekker op het kruisje. En wat ik nog minder begrijp is dat mensen dan zelfs de moeite nemen een belerend relaas te gaan typen. Een soort zelfkastijding is het dan?

Waarom hamert men hier zo op? Ik snap niet wat de meerwaarde daar van is. Op veel andere fora is het ook helemaal niet gebruikelijk. ā€œWijā€ zijn hier de vreemde eenden in de bijt dat ā€œwijā€ dat hier wĆ©l willen dus dat kan je zeker niet verwachten van een lid.

Je bent tot helemaal niks verplicht. Als jij zoā€™n lid niks wil brengen doe je dat toch lekker niet?

2 likes