Nieuwe Moritz Grossmann Benu Enamel

.

.
41 mm., 18 stuks per jaar, € 27.000

5 likes

Ja erg stijlvol, maar 27K? Dat zie ik er niet aan af

2 likes

Zeer fraai, maar 2mm te groot.

1 like

Zie het er niet aan af eerlijk gezegd… wat een geld.
@tompj niet zo zeuren, dan ‘dremel’ je de kroon er maar af :wink:

2 likes

Das emaillierte Zifferblatt ist ein weiteres Kennzeichen höchster Handwerkskunst und wird für die Farbreinheit und den einzigartigen Oberflächenglanz von Kennern geschätzt. Das fein gezeichnete Gesicht der BENU Email mit seiner detaillierten Minuterie und den eleganten arabischen Ziffern kommt in zwei Farbvarianten auf weißem Emailzifferblatt

Emaille wijzerplaat: schijnt nog niet zo eenvoudig te zijn om zo iets te maken.

2 likes

Hmm ok fair enough. Nog steeds een hoop geld wel.

1 like

absoluut.

Maar ook technisch zijn ze afwijkend van het gangbare. Om het horloge nadat je het op tijd hebt gezet, kun/moet je via een aparte drukker het horloge weer in gang zetten…

1 like

al dat soort details laat ik meestal achterwege… moeten ze artikeltjes maar lezen … :slight_smile: oeps, i am a bad boy … :imp:

Ja had al het vermoeden dat er geen Etaatje in zat, fraaie techniek inderdaad.

2 likes

vul je graag even aan :slight_smile:

En voor MG is dat is dat zeker de moeite waard :slight_smile:

1 like

Mooi horloge hoor.
Jammer van dat beetje acne rechtsonder, maar dat is een noodzakelijk item blijkbaar.
Maar weer die formidabele prijs, dat is jammer.

groetjes Lenno

1 like

Is inderdaad niet eenvoudig. Maar het verklaart de forse prijs niet, zie:

2 likes

Mooi merk… die uitgeklede versie in staal is ook niet te versmaden !

1 like

Dan vind ik de Seiko Presage een mooiere uitstraling hebben in de emaille uitvoering (net iets boven de 1k; wèl een simpeler uurwerk natuurlijk).

1 like

:slight_smile:

4 likes

Kan je de link van t artikel dan wel bijvoegen :blush::blush:

1 like

Bij het voorstellen van eerdere MG’s zijn er linken naar de site gegeven waar alles precies per model wordt uitgelegd…

ach, Moritz Grossmann intypen in de zoekbalk duurt 5 seconden, dan nog 1 x klikken en je bent er :slight_smile:

2 likes