NA Seiko Presage SARX019 JDM (met betere foto's)

Vandaag al met de post binnen:

De dial is echt compleet anders dan anders. Het emaille laat zich niet echt lekker vastleggen op de gevoelige plaat, maar het is echt zó mooi :heart_eyes:
En die wijzers! Meestal een soort van donkerblauw/zwart, maar een enkele keer als het licht er goed op valt dan zijn ze bijna electric blue.

Nu alleen op zoek naar een mooie 20mm cognac-kleurige croco band. Want de originele band is echt spuuglelijk :joy:
Alhoewel de vouwsluiting wel weer super mooi is. Die heb ik nog nooit zo comfortabel meegemaakt.

Al met al eidelijk weer eens een mooie witte, onderscheidende klok in de collectie.
Blij mee!

22 likes

Mooi ding! Veel plezier ermee!
Misschien als je de invalshoek schuiner maakt dat dan dat mooie emaille te zien is…?

1 like

Morgen met een beetje (beter) daglicht ga ik daar vreselijk mijn best op doen!

1 like

Proficiat! Emaille is prachtig. En heel bijzonder in deze prijsklasse. Vaak zie je emailleverf, ook in aanzienlijk duurdere horloges, maar hier is het het echte werk.

1 like

Dit is idd een pracht exemplaar! Geniet ervan. :thumbsup:

1 like

Mijn beste,

Inderdaad een bijzonder fraaie wijzerplaat!!
Mooi datum-venster ook!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge.
(Zal nooit mijn keuze zijn vanwege Romeinse cijfers, maar het complete beeld deugt!)

1 like

Ik heb 'm bekeken en in de handjes gehad toen ik m’n SDGM001 aanschafte.

Het is een prachtig horloge met een fabelhafte wijzerplaat. Echt heel erg mooi. En dan weer typisch Seiko: Een k^t-band. :slight_smile:

Gefeliciteerd met je aanwinst! Emaille to the people!

1 like

Mooi om deze nu eens te zien. Staat hoog op mijn wanted lijst. Meer foto’s please :wink:

1 like

Oei, serieus mooi! Veel draagplezier!

Groet,
Harold.

1 like

Ik ga morgen e.e.a. proberen, maar het blijft pionieren met een iPhone :grimacing:

1 like

Thanks. Alles aan dit horloge, wat betreft een dresser, klopt voor mij. Ben ook benieuwd of deze geheel gepolijst is?
Ik zie de pics morgen wel. :wink:

1 like

@red
@wander

Meer dan dit ga ik niet uit de iPhone persen ben ik bang :joy:
Het hele plaatje klopt wel echt (behalve die band…).
Het formaat, de dial, de blauwe wijzers, de afwerking, echt top allemaal.
Beslist een aanrader als je een dress-achtig horloge zoekt, met als bonus een echte emaille wijzerplaat.

Om @Fate_Amenable_To_Change nog maar even te quoten: “Emaille to the people!”.

9 likes

even onder de macrolens bij @Fate_Amenable_To_Change leggen

2 likes

Supermooi horloge! :+1:

1 like

Ok, ben overtuigd. Hij gaat tzt ook in mijn collectie komen.
Bedankt voor de fantastische foto’s.
Enne, natuurlijk veel plezier er mee :thumbsup:

1 like

Oeh, mooi! Alleen die cijfers he. Rare jongens die Romeinen.

2 likes

Erg mooi die dial! De kast vind ik wel erg a-typisch voor Seiko zo helemaal gepolijst.

1 like

Een van de weinige horloges met romeinse cijfers die ik echt mooi vind passen. Zal wel door de combi met de emaille wijzerplaat komen.
Geniet van je SARX, @Roger_Beep :thumbsup:

1 like

emaille blijft moeilijk hoor, no sweat, mooi machientje! :slight_smile:

1 like