Nieuwe Pancor P02


.

.

.

.

.

The P02 is planned to be a limited release with a total of 400 watches produced with no restock at a later date. The PVD version should come on a black, padded nylon strap, while the green comes on a light grey tweed strap.

The Pancor P02 campaign runs until November 24th, 2018 and as of this writing the campaign is about $10,000 away from its goal. The “super early bird” at $293 is gone, but the next level at $317 has plenty of available spots. The estimated delivery for the P02 is April, 2018.

-> Kickstarter

-> Artikel

5 likes

Ik vind die groene serieus cool. Beetje aparte kleur, maar zeker niet verkeerd. :thumbsup:

2 likes

Ik overweeg nog steeds de groene te bestellen.
Wat ik bewonderenswaardig vind, is de publicitaire kant van de zaak. Die gosert weet het lekker aan te pakken en lijkt te gaan slagen om dit project te realiseren. Succes!
@Arie Kabaalstra: iets voor jou qua publiciteit t.z.t.?

Het gestelde doel is op Kickstarter inmiddels gehaald en dat betekent dat het project de Pancor P02 een heus horloge gaat worden. Ik schat in, dat de groene het ruimschoots gaat winnen van de zwarte.
Ontwerper/ initiatiefnemer: van harte proficiat en veel succes!!

En de Pancors2 zijn inmiddels kant en klaar gearriveerd in Nederland. Levering in april 2018 is niet gehaald; het is dus mei geworden, maar dat mag wat mij betreft de pret niet drukken. Ik heb het wel eens erger meegemaakt … Hup Marc, nu snel mijn kant op met mijn groene Pancor2!
Een NA draadje zit er wat mij betreft aan te komen. Maar ik heb enige achterstand, want er moeten eerst nog een NA SARX033 en een NA GS in het pak gestoken worden.

2 likes

Ssstttt … het horloge is onderweg … Mijn bloeddrukmeter gaf zojuist een lichte, doch duidelijke verhoging aan van de bovendruk.

2 likes

als een kind voor kerstmis :slight_smile:, we wachten de op foto’s

1 like

Zojuist de Pancor02 binnen gekregen. Een hele reeks foto’s gemaakt voor een leuke Unboxing, constateer ik dat de rotor los in de kast ligt te dweilen. I’m not amused. Ik op hoge poten een mailtje naar Marc gestuurd, krijg ik binnen de kortste keren een mailtje retour met daarin het bericht dat ik een nieuwe krijg toegestuurd. Kijk, dat is dan iets om te zeggen; positief!! O ja, nog nooit zo’n origineel, eigenzinnig ontworpen horloge in mijn vingers gehad. Nou ja, als de goede er is, volgt er gauw een NA.

3 likes

Maar je hebt dus al wel foto’s gemaakt van die kapotte? Ik ben best benieuwd namelijk…

Dat is een vervelende binnenkomer, maar goed dat het zo is opgelost. Maar er mist een belangrijke toevoeging aan je post( foto’s) :grin:

1 like

Inmiddels is de Pancor02 al weer retour naar de creator, Marc. Hij heeft supersnel gezorgd voor een retourlabel en zijn excuus aangeboden. Tof, Marc! En nu maar weer een week geduld, maar wat ik heb gezien van het horloge, was zeer indrukwekkend! Wow.

En wederom: binnen! Net even beter / slimmer verpakt en zonder schade aangekomen. Nu lekker mee aan de slag en over een week of drie, vier een NA.
Kudo’s voor Marc voor de razendsnelle vervanging. In vier dagen tijd, de twee Pinksterdagen in mindering gebracht op zes dagen geleden. Kan nauwelijks sneller! En daar houd ik wel van. Lekker hoor, een leverancier in Nederland, die ook de service in handen heeft en blijkbaar in zijn vingers + op z’n DNA heeft.

p.s.: zijn op HF meer leden die de Pancor02 hebben gescoord? Ik heb die met de groene dial.

1 like

Maar waar blijven die foto’s. Ben echt wel benieuwd aan het raken. Persoonlijk zou de zwarte mijn voorkeur hebben gehad.

3 likes

Nou, vooruit maar weer. Twee fotootjes.

Hier moeten we het voorlopig maar even mee doen.

3 likes

We zijn nu een halfjaar verder, hoe is je ervaring tot nu toe. Is die nog in de collectie?

Yep. Ik ben niet van het gestuiter met horloges. Inmiddels staat de Pancor op een rubberen band en heb hem tijdens de fiets- en kampeervakantie continu aan de pols gehad. Indrukwekkend horloge, dat heel goed de tijd houdt. Ongeevenaarde verhouding prijs/kwaliteit.
Zie ook: NA Pancor 02

1 like

Zie antwoord hierboven.