Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

@marnixmoed @TagEd

Bedankt voor de tip! Even afwachten tot hij ze heeft en dan ga ik 'm eens contacteren :wink:

1 like

Ouch, dat is een behoorlijke som… :frowning:

Oei oei oei… Het kost wat om één van de 1e te zijn…

Voor t dubbele zou je em zelf kunnen ophalen…

Ik ben benieuwd wat ze bij Rob gaan doen.

Hier in Belgie sinds vandaag beschikbaar bij de AD.
Al iemand met verschillende straps geexperimenteerd?

euh, ja

Heb mijn bestelling bij Rob wegens andere prioriteiten (huis gekocht) dit weekend moeten afmelden. En dan gaan nu de nieuwe aankopen op gang komen en kan het spijt krijgen beginnen.

1 like

New Turtle Owner present!

10 likes

Draag hem ook al een poosje…

11 likes

Er komt ook een speciale PADI uitvoering ter ere van de samenwerking van Seiko daarmee, geinige Pepsi met nog wat extra accenten.

9 likes

Mooi!

Waar is deze versie te bestellen?

Die is tof!!

Had nog nooit van PADI gehoord. Maar ik ben dan ook slechts 'n professioneel deskdiver. :wink:
Maar dat ziet er wel leuk uit! Zag trouwens dat er ook een special edition SUN/Kinetic GMT Tuna komt die er ook niet verkeerd uitziet, imo.

@Sprinter Wat voor jou? :grinning:

3 likes

Jaaaaa @TagEd … ik zat al te smullen van de foto’s :blush:

1 like

Van deze krijg ik weer een kleine opleving van de verslaving.

4 likes

Deze zijn mooi ! Wordt fondsen zien te :grin: werven

Gave horloges! Vooral de simpele zwarte vind ik erg geslaagd. Is dat geneuzel met die slecht uitgelijnde chapterring in de Turtle al onder controle bij Seiko, of was dat meer een exemplarisch euvel?

Ja, die gast van de chapter rings bleek een drankprobleem te hebben. Is ontslagen. :wink:
Hoor/lees er de laatste tijd niks meer over. Maar denk dat als je 'm bij Rob van Monsterwatches koopt, het risico vrij klein is. En anders kan hij 't in ieder geval fixen.

2 likes

Ok, thats it! :slight_smile:
Deze gaat er komen (heb mijn PADI brevet) en mijn SRP775 gaat de verkoop in.

2 likes

Ah, de beruchte ‘Seiko-sake’…

1 like