Omega pen al vergeven

Omdat ik mijn Omega bij jou heb laten servicen natuurlijk! Nog niks geen bedankje voor gehad😁

3 likes

Toffe actie! Lijkt me leuk om te vervangen voor de 12-in-een-dozijn-pennen op kantoor :sunglasses::v:

1 like

Simpel, ik moet een brief schrijven.

1 like

image

4 likes

Ik hoef er geen! Dat scheelt weer. Wel leuk dat je er een weggeeft!

3 likes

Ik wil iemand anders nomineren om deze pen te winnen. @Junior… Waarom?

Het ontbreekt deze Omega ambassadeur alleen nog aan een mooie pen. :memo: :sunglasses:

15 likes

Leuke actie! Ik heb er geen interesse in, succes allen :+1:

1 like

Omdat ik nog geen Omega heb :joy:

2 likes

Jij zegt ik geef weg…
HF reageert


Einde van deze post thrust level 100

4 likes

Omdat ûh, … tja. :see_no_evil:

Need I say more!
Ik kan wel een goedmakertje gebruiken.
Oh enne, ik ben een groot Omega fan maar dat wist je al. :wink:

Owww… nou ben ik sprake(n)loos! Dat overkomt me niet vaak. :flushed:

8 likes

Leuke actie!
Ik heb mijn vader inmiddels geïnfecteerd met het horlogevirus. Hij is momenteel de serieuse overweging aan het maken om een Omega Seamaster Planet Ocean 600m te kopen in de nabije toekomst. Daarnaast is hij 21 april jarig en zou ik hem de pen graag cadeau willen doen en hem hierdoor het laatste duwtje in de rug te geven om tot de aankoop over te gaan. Mocht hij het horloge kopen, volgen er uiteraard foto’s op dit forum :wink: .

2 likes

:scream: De prijs drukken van die pen die te koop staat.

I like it :sunglasses:

7 likes

Beste Floris,

Ik heb interesse in de pen maar is deze volledig origineel? Wanneer is deze voor het laatst nagekeken en werkt alles naar behoren?
De verpakking lijkt van een ander modeljaar te zijn en ook op drukknop zie ik geen gegraveerd Omega logo. Verder ga ik ervan uit dat je er een aankoopbewijs bij hebt en dat je er niet mee schrijft tot ik hem in mijn handen heb?

Misschien stel ik veel vragen maar heb eerder een Omega pen gekregen van iemand, die bleek rood te schrijven en was na een week of twee leeg.

Vriendelijke groet

Brodie

24 likes

Zou graag de pen willen winnen, heb ik toch iets gaafs icm mijn hopelijk toekomstige omega project horloge.

Hoe ook, wie er ook gaan winnen!
Mijn complimenten aan @Floris155 voor deze actie.

1 like

Hoi Floris! Leuke actie…

Waarom ik de pen graag zou willen hebben?

Het is een mooie pen en ik probeer mijn zoon een beetje met het horlogevirus te besmetten… op school doet hij goed z´n best, maar het handschrift wil nog niet zo lukken! Misschein is deze pen een mooi begin van “mooi schrijven” en alvast een aandenken van wat hij later om zijn pols zou willen hebben :slight_smile:

1 like

Ik schrijf graag liefdesbrieven. Gewoon aan buur(t)vrouwen zonder afzender, anders is het zo saai in de wijk.
Maar ik ontleen mijn identiteit aan het feit dat ik geen Rolex, maar een Omega draag. En die draag ik links, maar ik schrijf met rechts.
Deze pen ga ik dus gebruiken om heel wat vrouwenharten te veroveren en nog meer mannen harten te breken.
Als je dit een goed doel vindt, pb ik je mijn adres.

Weet je meteen waar je niet moet gaan wonen :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Alvast proficiat aan de winnaar en veel schrijfplezier :sunglasses: tof initiatief van je​:+1:!

2 likes

Schitterende Omega pen! En een erg leuk initiatief.
Ik heb van mijn opa een Omega Seamaster 600 136.011 geerfd. Deze heeft hij voor mij laten opknappen en servicen. Voor mij afstuderen heeft hij mij eerder twee 14k gouden Cross pennen gegeven. Deze Omega pen zou een prachtige toevoeging op beide erfstukken (Cross pennenset en Omega horloge) van mijn opa zijn.

4 likes

Volledig mee eens. Ik heb totaal geen nood aan nog een Omega duiker en door de foto’s van @junior loop ik elke dag een verhoogd risico er toch een te bestellen.

6 likes

Mijn stem heb je :+1:

2 likes