Omega Planet Ocean of Breitling Seawolf

Hoi ik ben nieuw op het forum.
Ik wil eindelijk eens een horloge aanschaffen. Ik twijfel tussen een Planet Ocean 8500 of een Breitling Seawolf met rubber band. Zijn er tips om juist voor de Omega of anders de Breitling te gaan.
Ik heb ook naar Tudor gekeken, moet zeggen dat deze er ook goed uitziet (minutenwijzer even iets minder).

Gr, Stefan

1 like

Niet kopen…
Als je nu al bezig bent met het verkopen van je - nog te kopen - horloge, waarom zou je?

Bespaar je die paar 100 euro verlies.

1 like

Tekst iets aangepast. Ik koop een horloge in eerste instantie om te dragen.

1 like

PO 8500 natuurlijk.

1 like

Yep :+1:

Zeker de PO

Planet Ocean.

No contest

100% Planet Ocean

PO all day long

Zo…dit topic kan ook weer dicht.
We zien de PO wel verschijnen he :+1:

5 likes

Breitling is in Nederland niet zo populair en wordt vaak geassocieerd met patsers. Technisch gezien zijn beide topkwaliteit, dus het is zuiver een kwestie van smaak. Alleen jij kunt die knoop doorhakken :wink:

Een advies: passen! Je kan op plaatjes nooit zien hoe de wijzerplaat er in het echt uit ziet, hoe die om jouw pols valt, etc etc. Passen en beslissen met andere woorden :slight_smile:

1 like

Poll en Plaatjes!

Ik zou voor de PO gaan…
Of €100,- afpingelen op de Breitling en daar de Alpha PO voor kopen.

  • PO
  • Seawolf

0 stemmers

2 likes

Ik zou in dit vergelijk ook voor de PO gaan. Maar ook ik zou eerst gaan passen en vragen ook nog even de Breitling SuperOcean Heritage te mogen passen… Die namelijk is met name een hele mooie Breitling :yum:

2 likes

PO. Not even close voor mij. Van Breitling zou ik sowieso alleen een Navitimer overwegen.

2 likes

F**k it. Ik ga het gewoon zeggen.

Seawolf!

Heb zowel de PO als de Seawolf gehad. PO is braaf. Van Breitling gaat je borsthaar groeien. Zeker als ze stencil letters hebben.

Breitling inderdaad wel op rubber als het even kan.

Edit: even wat plaatjes uit mijn archief.

PO ook leuk hoor…

Op staal wint de PO btw. Maar daar hebben we het even niet over voor het gemak :wink:

16 likes

7 likes

Damnit…mijn vrouw pas een Breitling gegeven :thinking:

14 likes

:joy:

Gewoon de Breitling nemen. Dat model verkoopt hier altijd binnen een aantal dagen terwijl de po al weken te koop staat.

:sunglasses: