Omega Seamaster 300 'Spectre' Limited Edition

Klopt in het geval van de spectre editie wel,maar Omega drijft haar prijzen veel harder op dan dat Rolex de afgelopen jaren heeft gedaan en dat terwijl de kwaliteit t.o. Rolex niet beter is.

1 like

Prachtige klok die omega. Wel metalen band. Vind ook de goud stalen versie zeer geslaagd !
Heb hem afgelopen Basel mogen bewonderen… :wink:

Dat is zeker waar. De normale remake van de seamaster 300 uit '57 is met ruim 5k misschien ook wel wat prijzig.

Deze komt zowel met een metalen band als een nato volgens mij

Uurwerk van de JLC is toch van een andere orde lijkt mij.

Niks mis mee. Erg mooi horloge.
Naar mijn weten wordt de stalen band standaard meegeleverd, of zit ik er nu naast?

Ik dacht eerst dat dit weer n limited eerbetoon zou zijn. Maar dit Is voor het eerst dan bond in de film n limited edition draagt. In alle andere draagt ie n reguliere uitvoering.

Volgens mij is deze limited alleen met de nato band.
De standaard versie is op staal en sinds kort ook op leer verkrijgbaar.

Ko

1 like

Je hebt gelijk. Wist ik niet. Deze foto nog niet eerder gezien.
Maakt hem nog aantrekkelijker.

Ko

1 like

En eronder zit een pkk :wink:

pkk??

Die zitten niet onder in de doos hoor :smile:

ppk bedoel je ?

Crop… Argh… Schrijf ik crap, maar Google er crop van. Schrijf ik ppk, maakt Google er pak van. Bij correctie ging er wat mis.
Soms handig die snufjes, soms ook onhandig :blush:

james was vandaag ook een beetje onhandig.

Damn!

De volgende beelden kunnen als schokkend beschouwd worden :cry:

Shaken, not stirred…

on topic:

Not my cup of tea voor dat geld…

1 like

http://www.horlogeforum.nl/images/emoji/emoji_one/cry.png

Zag hem vandaag in de etalage in Utrecht. Kwam op mij wat ielig over maar wel gewoon een mooi horloge. In vergelijking met andere omega’s niet de mooiste maar wel wat ingetogener vond ik.

Overigens las ik dat de nato zelf iets van 100-150 dollar kost om te vervangen. Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen had.

Dacht dat die band ook n oneven maat heeft. Ander nato’s bandje erop gaat dus niet zo makkelijk… Als je dat tenminste al zou willen.