Doe mij dan toch de originele maar.
Dat is niet de Great White. De seamaster die zo genoemd wordt is een witte gmt. Eigenlijk is de nieuwe dus niet de échte opvolger.
Groeten
Rutger
Moet meteen aan mijn oude 1665’s denken, de mooiste ouwe dweller ooit gemaakt. Maar dat is wellicht meer iets voor ‘Rolex Only’.
Absoluut, een prachtig horloge
Groeten
Rutger
Ook niet verkeerd nee.
Ik doelde trouwens niet op de naam maar op de witte wijzerplaat op een Seamaster 300M
Hèh balen. Het klonk zo kickuh op YouTube
Prachtig mooi!
Mijns inziens het tegenovergestelde, het lijkt haast wel een Chinees ding naast de nieuwe Seamaster.
Zit ook 20 jaar tussen. Nieuwe is minder mooi want zwarte bezel en ronde indexen, en niet gmt.
Groeten
Rutger
ps
Vind ik
Volledig met je eens! Kan mij echt niet bekoren…
Heel mooi!
Voor mij wel een zomerklokje en zou het alleen doen als ik voldoelde de afwisselmogelijkheden heb (ik ken evt andere horloges van jou niet maar ik zou het dus niet als enige of als tweede horloge nemen).
Grt.
Wat een plaatje hè. Ik moet 'm een keer in het echt zien. Ben er erg benieuwd naar!
Heb vanavond mijn schoen gezet ,dus wie weet zit dit prachtige horloge er morgen in .
Een plaatje!
Maar of ik daar mijn eigen (en de énige die het predikaat ‘Great White’ mag dragen) voor zou verkopen…
Nah.
Zit er wel wat lekkers bij? Voor wat hoort wat.
Een winterpeen ,dat lijkt mij voldoende ben erg lief geweest dit jaar
Vind ik dan weer een hele grote plus, ik snap geen reet van de GMT’s… al die wijzers!
Dus ik vind de nieuwe erg mooi, de eerste van heel deze serie die ik mooi vind zelfs. Topper.