Hallo allemaal,
Deze nieuwe Seamaster 300m variant in het wit was mij even ontschoten. Blijkbaar in mei al aangekondigd.
Last year marked the introduction of the revised Seamaster Diver 300M, a.k.a. the "Bond watch", a.k.a. Omega's entry-level diver. Renewed with a slightly larger case, a redesigned dial in ceramic, laser-engraved with the iconic wave pattern,...
Naar mijn weten is er nooit eerder een witte Seamaster 300m geweest. Wat vinden we ervan?
Ik vind de nieuwe Seamaster Professional 300m White Ceramic:
Persoonlijk vind ik dat Omega een beetje doorslaat met alle 38 verschillende Seamaster varianten sinds de release van het nieuwe Master Chronometer model. Doe mij maar een normale zwarte of blauwe.
MvG Ralph
8 likes
Een soort geslaagde Explorer II, ik vind hem leuk
2 likes
RobinH
6 augustus 2019 om 20:45
5
Als deze wijzerplaat hetzelfde is als van de commanders watch, dan wil ik hem! Die plaat vond ik zooo gaaf.
1 like
Jrdn
6 augustus 2019 om 20:46
6
Ja het is wel een overduidelijk andere strategie als met de vorige generatie.
1 like
FransT
6 augustus 2019 om 20:48
7
prima, maar wit is niet mijn smaak, voor de rest top natuurlijk.
2 likes
Boetje
6 augustus 2019 om 21:08
8
Ik vind het wit eigenlijk wel mooi, misschien iets voor de toekomst
1 like
Rutger
6 augustus 2019 om 21:09
9
Oei, vergeet je ff de Great White, welliswaar een gmt maar wel een echte, en vette, Seamaster…
Groeten
Rutger
4 likes
Die is mij niet bekend. Show me!
Rutger
6 augustus 2019 om 21:12
11
Plaatje van het WWW, sorry.
Groeten
Rutger
2 likes
Ik vind em cool én mooi!!!
De Explorer 2 Polar vind ik dermate lelijk dat die écht geen partij is voor deze Omega SMP!
P.s. en iemand van jouw liefhebber statuur én met zo’n geweldige collectie moet vooral géén microbrands promoten!
Schoen
6 augustus 2019 om 21:16
13
Vergeten we de commander niet?
3 likes
Geslaagd maar ik vrees dat aan de pols het contrast tussen de witte plaat en de zwarte bezel erg groot gaat zijn. Een staalkleurige bezel was denk ik mooier geweest, of een zachtere lichtgrijze insert.
2 likes
Ohja die was er inderdaad ook nog. Maar die heb ik denk ik verdrongen in mijn geheugen omdat ik die echt spuuglelijk vind. Hoog clown gehalte qua kleuren.
1 like
TagEd
6 augustus 2019 om 21:45
16
Anders (zie altijd blauwe en zwarte). Maar wel geslaagd!
1 like
Geef dat ding eens wat zoute drop, t ziet wat witjes…
2 likes
Magni80
6 augustus 2019 om 21:59
18
2 likes
Ik vind hem niet geslaagd, maar ergens heeft het wel wat.
Zal ook door de zomer komen dat ik nu de witte plaat met kleine rode accenten wel aantrekkelijk vind of zo. Geen idee.
Ik denk dat deze op een gebruinde pols veel mooier zal staan dan op een bleke huid.
1 like