Omega Speedmaster VS Seamaster. Welke?

Dat zijn inderdaad bijzondere en unieke eigenschappen die geen enkel ander horloge bezit dan de Speedmaster.

1 like

Grappig dat je dat schrijft, dacht ik nl. ook. Maar de Speedmaster Pro is een paar mm dikker dan de nieuwe SMP, zo hebben we vanmiddag bij Jaap (@SuperC) aan de keukentafel ontdekt. Serieus. Zou je niet zeggen hè? Toch is het zo…

1 like

Ok correctie :

Een Seamaster lijkt te dik.

Ik vind de Speedmaster zó ontzettend saai. Een beetje de Submariner van Omega. Boring! :sleeping: Beroerd afgewerkt, zo lek als een mandje en een design dat al meer dan 50 jaar uitgemelkt wordt. :-1:

Ik ook, als ik voor de spiegel sta … :rofl: :joy:

1 like

Wij hebben gewoon deze joh.:slight_smile:


Dat geneuzel met die omhooggetrapte koffie , MI6 en die zogenaamde maanlanding.:wink:

What else is new?

2 likes

De seamaster is ongetwijfeld het superieure horloge. Maar de speedmaster is veel mooier :smile:

3 likes

Ik ben voor de Seamaster gegaan.

:slight_smile:

Ik zou graag een (moderne) Seamaster in mijn verzameling opnemen. Maar ik kan niet wennen aan de bezel. Raar ding.

Hier ook. Dit is geen keuze, maar kan alleen per ‘twee’ daarnaast faciliteert de poll dat ook :smile:

Ik houd van duikhorloges, maar zo’n Speedmaster… Mamma Mia… :full_moon:

1 like

My name is … :wink:

Deze foto is genomen op het moment dat ik nog niet wist dat ik hem mee zou nemen. Op de achtergrond die andere mooie, de Speedmaster. Hebben? Komt bij Jaap in de etalage … :sunglasses:

4 likes

Bij deze komt dus een einde aan de speedmaster propaganda van de afgelopen weken :rofl:

1 like

Hahaha, Van Willigen was er wel blij mee geloof ik. Alles is uitverkocht … :wink:

Morgen start ik met mijn Seamaster programma. :sunglasses:

Ja…

Bij dat bakkers-shirt en je Mephisto’s staat dit beter inderdaad.

( nee serieus , mooie foto ):slight_smile:

Ik ruil mijn pro zo in voor deze hoor :heart:

Any freaking day of the week yo!

4 likes

Dan is het eerder de kleurstelling die hem aantrekkelijk(er) maakt…

Maar ik heb mijzelf wel vaker ‘gedwongen’ om het ‘te ( willen ) zien’…

Maar het lukt mij niet…

Geeft ook niet… dit polletje was ook maar een beetje gekkigheid joh…
Hij klopt zelfs niet…:wink:

1 like

Ooit een Speedmaster in de collectie gehad?

Ik heb er genoeg vastgehouden en gedragen om m’n mening te vormen, gracias.

1 like