Omega Speedmaster VS Seamaster. Welke?

Welk horloge uit dit specifieke duo geniet de voorkeur? @junior is uitgesloten van stemming.:clown_face:

Euh… wat moet ik nu nog ook weer zeggen?:thinking:. Oh ja! : ik ben benieuwd!:upside_down_face:

0 stemmers

2 likes

Is hier voor de rest van je verzameling ook niet relevant?

1 like

Hoe bedoel je?
Maar volgens mij klopt ‘mijn’ polletje niet helemaal?:joy:

Omega Speedmaster Professional Moonwatch every day of the freaking week!

Hesalite glass :white_check_mark:
Manually wound movement :white_check_mark:
Non-display back :white_check_mark:

3 likes

Speeeeeeeeeeeeeedmaster.

De Speedmaster komt er hier ook zeker eens. Als modern horloge tikt de Seamaster wel alle boxjes bij mij: saffier, mooi uurwerk, golfjes wijzerplaat, display caseback. Maar daar zijn veel meer keuzes voor dan de Seamaster alleen. Daarom: Speedmaster.

Hahahaha, :rofl: :joy: … lekker bezig sjef! Haha.

Ik vind ze allebei mooi. En nu? BTW Die foto’s komen me bekend voor … :thinking:

6 likes

Ja. Het moet wel eerlijk vergelijkingsmateriaal zijn he?!

Beide fotogeniek niets tekort…:crazy_face:

1 like

Ik stem op beide. Gewoon omdat het kan.
Zou ze zelf beide niet kiezen :v:
Welke heeft jouw voorkeur en waarom?

1 like

Groetjes van zijn broertje😀

1 like

@MeistersingerFa zit me al de hele avond te spammen via de app dat hij de Speedy niet weg zou hebben gedaan. Maar ûh, hij heeft de SMP nog helemaal niet gezien. Dus. :sunglasses:

1 like

Ja. Mijn polletje klopt niet he?!
Moest even vlug en had dat nog nooit gedaan.
Kan ik dat nog aanpassen?

De Speedmaster. Veel ‘volwassener & stoerder ‘. Een wereld mooier.

Om niet nog een stapje verder te gaan.
Ik heb dit model Seamaster altijd ietwat ‘kinderachtig’ gevonden…:grimacing:

2 likes

Jarenlang wou ik een Seamaster, en vond de Speedmaster maar niks. Totdat ik ze ging passen : :scream: shock.
De rollen werden per direct omgedraaid.

1 like

:kissing_heart:

:joy: :joy: :joy: … klopt!

Het zijn serieus onvergelijkbare horloges en je weet van te voren, ook wel zonder polletje, dat de meerderheid voor de Speedmaster gaat. Die is namelijk ‘veel veiliger’, meer mainstream. Ik zou zelf beide wel als een setje willen hebben, dan ben ik helemaal klaar. De Speedy voor naar het werk en de SMP voor onder de smoking. Hey, als James het kan! :innocent:

1 like

Speedmaster sowieso. Heb niks met dit model seamaster met die gekke golfjes…en speedmaster is m’n mooiste!

Ik zou toch voor de Seamster gaan, afhankelijk van de rest van de horloges.
Speedmaster vind ik de veiligste keuze.

Ook door de band?

image

Een planet ocean zou me heel erg laten twijfelen. Dit is echter een uitgemaakte zaak voor de speedy…

:thinking: nee, denk t niet. Een Seamaster was te dik, te shiny, en had het gewoon niet voor mij. En die "saaie " Speedy stond en paste perfect.
Moet er nu nog van bijkomen :hushed: ik schenk even wat in ok :tumbler_glass:

2 likes