Het grote "Omega Only" topic

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/5/6/556165d6ba0aca7881379eaaa91db3db58359fea.jpg

Gaat het wel over hetzelfde dan? Ik kreeg een opgave van 104 euro bij s&c. Wel alleen de sluiting.

1 like

Heb gevraagd wat alleen de sluiting moest kosten. 410 euro moest het kosten zei ze

Helemaal de weg kwijt dan haha.

2 likes

Dat zei ik ook😂ik zei dat dat wel héél veel geld was. Nou dat viel wel mee volgens haar😞

2 likes

Gefeliciteerd met de SMPc! Absolute topper

De verstelbare sluiting kost €140,- ik heb hem gekocht bijn van Willigen in Rotterdam. Inmiddels heb ik de sluiting weer verkocht omdat hij bij mij zeer oncomfortabel zat. Dit komt waarschijnlijk door mijn smalle 16,5 cm pols.

Zie ook:

https://www.horlogeforum.nl/t/review-omega-seamaster-diver-300m-de-smp-c-een-jaar-om-de-pols/135709

1 like

Is dat diezelfde mevrouw van S&C die binnen 30 seconden vraagt wat je in het dagelijks leven doet als je een horloge komt bekijken?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb zelf ook een 16,5 pols. Wil het wel gaan proberen. Lijkt me ideaal.

1 like

Die vraag heb ik niet gehad. Prima ervaring met hun trouwens. Qua prijs valt er niet veel te regelen, maar dat is hun goed recht. Maar service is prima daar. Band inkorten was gewoon gratis.

1 like

Heb ik mij ook over verbaasd destijds. Heel gek.

2 likes

Kan eigenlijk niet in deze prijsklasse

2 likes

Nee ook al zit de band wel comfortabel als hij je goed past.

1 like

Band is prima inderdaad. Zit als gegoten, maar in de zomer is zo’n verstelbare sluiting ideaal

1 like

Zeker, of rubber. Staat ook goed trouwens.

1 like

Rubber is ook een optie inderdaad👍

1 like

Ik heb voor de zomer de rubberstrap van Zealande aangeschaft.
Prima band en vriendelijk geprijsd.

Zealande rubberstrap

Ik heb maar een rubberenband met een breitling eraan gekocht :joy:

6 likes

Even spammen, iemand nog tips?

Ondanks dat ik niet zoveel met Breitling heb, wil ik ook wel zo’n rubberen band :stuck_out_tongue:

15 likes