Het grote "Omega Only" topic

Mooi rood is niet lelijk :kissing_closed_eyes:
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/b/1/b12a4007286946ccd15bd5008fddc4e7d4ea74b3_1_690x388.jpg

11 likes

Dit is volgens mij eerder besproken, maar kwam deze nu in beeld tegen. Een Speedy bracelet op een Seamaster.
Ik zeg: Cool!
Deze staat overigens te koop, ik heb geen banden met de verkoper. Enkel nieuwsgierig.

1 like

Deze uitvoering kwam standaard op deze band :wink:

3 likes

7 likes

No shit! Dat wist ik niet. haha, bedankt.

Seamaster Bond 2541 quartz vandaag, jaartje of 20 oud alweer

6 likes

Omega liefhebbers, graag jullie advies:

Voor een goeie vriend ben ik opzoek naar een Speedmaster Day Date MK40 ook wel TDate genoemd met referentie 3520.50 met een diameter van 39mm. Voorkeur is met een zwarte leren band.
Zijn er nog tips mbt juweliers/aanbieders? Of dat er iemand hier is die er één te koop heeft?

Alvast bedankt!

1 like

Omega kenners, betrap me zelf er op dat ik de laatste tijd vaak op deze uit kom:
Hem hem nog niet real lief gezien, iemand hier op HF al ervaring mee?

2 likes

Wat een lekker model blijft het toch!

1 like

Franken.
Maar wel een mooie.

Mika

7 likes

Deze ziet er super uit! De witte stiksels in de band staan er goed bij

Is dit niet gewoon een fotosjopje? Plaat met opgelegd logo maar zonder opgelegde indexen bestaat niet zover ik weet. Die PO bezel staat wel aardig maar koop dan gewoon een PO.

Groeten
Rutger

1 like

Vandaag voor het werk verschillende afspraken gehad. Een paar horloges vielen daarbij op: de meest opvallende was een oranje Seamaster op oranje band! Ziet er tof uit in het echt!

6 likes

16 likes

11 likes

13 likes

Vandaag weer draagtijd voor de smpc.

11 likes

Mijn collectie.

35 likes

Prachtig!