Omega Ultraman

Heel irritant inderdaad. Zou niet moeten mogen.

2 likes

6950 was het toen ik keek iig

2 likes

In alle eerlijkheid kan ik @Bauhaus nu trouwens alleen maar het advies geven om de prijs omhoog te gooien. Gezien het feit dat die andere zo snel verkocht is.

Dankzij het topic van @erbikker heb ik toch maar besloten om de prijs op 7850 te zetten. Bedankt hè topper :v:

13 likes

Exact mijn gedachte. Hier valt iemand lelijk door de mand.

1 like

Haha, ja mooi.

1 like

Sst dit was een vooropgezet plan, ik krijg de helft van de meerwaarde

4 likes

Doe je goed. Daar kun je een avondje heerlijk van gaan bikken.


Badoemtsj.

2 likes
5 likes

Hij zal dan vast snel op de website staan van één van de grijze handelaren hier. Snelle dure verkopen vallen vaak snel in de handen van deze leden.

Dit forum heeft ook overal een oplossing voor hé?
https://www.horlogeforum.nl/t/het-goede-restaurants-topic/164445

2 likes

Als het over geld gaat…

image

Het is één groot complot.

1 like

Jammer genoeg 100% eens.

@erbikker als het je niet bevalt dan koop je hem niet. Niemand dwingt je maar maak geen aparte topic erover aan om je frustratie te luchten.

Meningen zijn als scheten, iedereen heeft ze, niemand wilt die van een ander.

2 likes

Ik vind er allemaal niets van.

Doei

4 likes

Die er vrvolgens weer een stuk meer voor vragen. Als jij zelf de winst niet pakt doet iemand anders het wel. Dus hoppa, prijzen hier op HF naar ten minste 7500 :sunglasses:

Zeg ik niet, maar iemand de schandkap opzetten omdat hij een prijs vraagt die lager ligt en dichter bij list ligt?? Vreemd forum zijn we toch geworden.

5 likes

Ik doelde meer op de restaurants. Die zitten ook in het complot. Alle winsten worden daar weer aan 8-gangen menu’s uitgegeven. Ik weet het gewoon. :thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

450 euro. Dan komt er nog een nieuw glaasje bij.

:flushed::flushed: