Onbegrip om mij heen en geen horloge kennis

Jij hebt het horloge van Bond, James Bond 007 ! :+1:

6 likes

Dat zei ik ook weleens tegen mijn studenten. “Er zijn geen domme vragen, alleen domme studenten”.

6 likes

:ok_hand::joy:

1 like

Bedankt ik zie al wat nuttige info. Onder andere wat betekent OHPF :wink: vaak gelezen en vaak gedacht wat zou het betekenen “Op Het P Forum???” :confused:

1 like

On hold pending funds.

Gereserveerd in afwachting van betaling.

Hahahaha godver ik ga werkelijk stuk :smile:

4 likes

Die kwam ik toevallig net tegen in het ‘domme’ vragen draadje!

Niet lachen anders durf ik geen domme vragen meer te stellen hahaha :smile:

1 like

Nu we toch bezig zijn. Hoe markeer ik tekst en voeg dat toe in een antwoord?

1 like

Selecteren en dan komt er een kopje citeren te staan.

2 likes

En dan nog…als de technische kant je niet interesseert En het puur om het uiterlijk gaat, zou ik verder ook geen moeite doen .
Mij interesseert het uurwerk zelf me echt totaaaaal niet :rofl:
Dat heb ik ook met auto’s …28 kleppen 8 cilinder ingespoten turbo 1.8 blablabla. I really dont care.
Altijd lekkere auto’s gehad hoor, maarreuh. …
Zit ie lekker ? Mooi. Da’s genoeg toch.

6 likes

Wauw bedankt :+1:t3:

1 like

deze eens proberen?

5 likes

Mag graag naar die filmpjes kijken dat het uurwerk gedemonteerd word en de interesse is er ook wel maar niet tot in uiterste detail… in grote lijnen vind ik het toch wel interessant :+1:

1 like

Niet echt, 99 % weet niet wat je om hebt en dat laat ik graag zo. :joy:
Als jij ze niet “wijzer” maakt, kraait er geen haan naar. :wink:

2 likes

Ik heb in mijn directe omgeving niet of nauwelijks medestanders, maar wel aantal vrienden en collega’s die het wel leuk en interessant vinden, en ook nog wel de prijs kennen en begrijpen. Vertel het zelf nooit behalve als men het vraagt.

Maar gewoon lekker je eigen gang gaan, ongeacht prijs, merk etc!

2 likes

Aldoende leert men :wink: in het begin ben je er natuurlijk trots op en dan floept er wel eens wat uit :wink:

2 likes

Ga ik doen bedankt :slight_smile:

Heel logisch en begrijpelijk wat mij betreft. :wink:
Overigens het gevoel voor idioot te worden uitgemaakt herken ik wel, maar dan niet horloge gerelateerd. :joy:

3 likes

Over Omega kun je ontzettend veel info vinden op Fratello Watches onder Speedy Tuesday:
https://www.fratellowatches.com/category/speedy-tuesday/

Als je Chrome gebruikt kan je Engelstalige pagina’s automatisch laten vertalen naar (wat krom) Nederlands (rechts klikken --> vertaal).

1 like

Is ook een idee idd bedankt. Ik gebruikte ook wel Google translatie maar erg omslachtig.