Ondergewaardeerde horloges

Dit is de topline van Citizen…als er al zulke uurwerken in een Aeromatic zitten ,waarom blijven ze dan zo cheap?

Voorbeeld
Als dit Campanola uurwerkje in een Aero zou zitten,zou hij zoveel keer duurder zijn…

1 like

Aangepaste Campanola uurwerken? Ik denk dat ze daar misschien een keer van gedroomd hebben maar ik denk wel dat je met 99,99% zekerheid kunt zeggen dat die uurwerken niet in die horloges gebruikt worden hahaha het moet niet gekker worden. :wink:

1 like

Het kan niet gek genoeg vandaag :joy:

groeten,

Tecco

1 like

Ik zie een paar verschillen ik kan alleen niet mijn vinger er op leggen wat.

2 likes

Mogelijk omdat ze aangepast zijn/ afgekeurd / refurbish /, omdat ze ze toch voor handen hebben, en omdat het zolang er maar een ander merkje op de rotor staat niks uitmaakt, joost zal 't weten wat de marge is op een uurwerk, wij betalen een bom duiten voor een reserve uurwerk, voor zo’n fabriek is het misschien 3 euro materiaal en 20 minuten werk.

Zeker ook fan van Ingersoll?

:innocent:

Zucht…Really??

gewoon bijna 't zelfde man

Ja inderdaad ze hebben allebei een rotor en balans…dus zijn ze hetzelfde.

Een Lada en een Rolls zijn ook het zelfde allebei 4 wielen en en stuur.

Lok hem nou naar niet uit, met die ingersoll want die Fred trollt jullie allemaal de moeder.

2 likes

Jij nu ook.

1 like

http://www.ofrei.com/page1119.html

Op deze pagina (OFrei) worden deze uurwerkjes verkocht, tenzij het namaak van Chinese namaak van Seagull is en het toch een andere is.

Met de volgende tekst:

We are only aware that this movement is made in China. Any similarity in caliber design and numbers to those made by Seagull is only the consequential results of decisions made by other Chinese Watch Factories. We are not aware if this or any of the other Chinese made movements, are indeed made by Seagull. We have no Contact at all Seagull and cannot supply Genuine Seagull movements.

Humor.

Groeten,

Tecco

1 like

23 euro voor een automaatje…gebruikt in de topline van Citizen :smile: :smile: :smile:

Mogelijk omdat ze aangepast zijn/ afgekeurd / refurbish /, omdat ze ze toch voor handen hebben, en omdat het zolang er maar een ander merkje op de rotor staat niks uitmaakt.

Groeten,

Tecco

Die hebben ondertussen wel een naam hoog te houden…
http://www.webwatchworld.com/sea-gull-m222s/

Lekker naiev blijven… :smile:

Seagull maakt behoorlijk goede uurwerken. Aan de andere kant ken ik een horlogeproducent die gestopt is met gebruik van bijv. de ST19 omdat ze gek werken van de service in garantietijd.

Ik heb ook geen enkel probleem met Chinese uurwerken. Een goed functionerend Chinees uurwerk is gewoon een goed uurwerk. Maar als mensen (volstrekt ongefundeerd) gaan roepen dat noname Chinese uurwerken beter zijn dan Orient/Seiko/Myota dan moet er toch even iets recht gezet worden :wink:

Groeten,

Tecco

1 like

Chinezen moeten bami maken, Duitsers auto’s, Fransen wijn, Nederlanders kaas, Belgen bier en Zwitsers horloge’s. Hoe moeilijk is het?

12 likes

Ik ben zo blij vandaag, je hebt me echt heel wat lachbuien bezorgd, bedankt!

2 likes

Beter dan Prozac of Lithium toch ?

:innocent:

2 likes