Dat, en in m’n vakantie moet ik ook gewoon bereikbaar zijn. En ik ga op zakenreis enz.
Jij hebt het niet makkelijk Coen, @Watch2Morrow hebben we toevallig nog een katje in het magazijn voor deze man?
Laten die Schultebrau mensen het niet horen. Dan gaan ze nooit werken.
Ik zou nu niet blij zijn als eigenaar van een Ginault. Die krijg je aan de straatstenen niet meer verkocht zo.
Wie heeft er hier een originele, echte Ginault?
Dan krijgt hij er twee
ik denk spontaan niemand meer…
Had jij niet op zakenreis een rooie uitgegeven aan strippers? Of was dat een prive tripje?
Dus wacht effe… Die gozer koopt Replica’s in China, ander plaatje erin & tadaaa; Ginault?
Trololol… Wat 'n koning. Koning kansloos, dat dan wel weer.
Wie rijdt er hier allemaal Volkswagen?
En dan wel 1,5k voor vragen, ‘want dit is een écht goede hommage van topkwaliteit’.
Dat is het ook, ik heb er wel eens eentje in handen gehad. Het is echt een flinke stap hoger dan Steinhart, Davosa en die 1545 reeks van Squale. Toch @Number4? Jij hebt alles wat ik hier noem gehad dus kom er maar in.
Begrijp mij goed, mijn kopje thee is het niet (de meesten hier kunnen die Pontiac Fiero Ferrari kit foto die ik ontelbare keren heb gebezigd niet meer zien), maar het is qua materialen en afwerking gewoon erg, erg netjes.
Ja maar het punt is dat je die kwaliteit ook had gehad in de nieuwste A+ (of hoe noemen ze dat) grade replica
goh, dat mag ook wel voor 5x de prijs Voor een paar honderd “funny money” en hommage kopen kan ik nog wel enigszins begrijpen maar 1.5k neertellen poah. Dan ben je een beetje wappie.
Ja, is ook. Al ken ik ook mensen die honderden euro’s voor ouwe gerockte Japanse rommel neertellen.
Ja, ik heb die 6309 ingeruild.
Dat is een net woord voor afgeragd.
Ik hou van nette woorden. Ik kom niet uit Twente hè. Ik kom uit het beschaafde West Nederland.
Ide, inderdaad heb het hele rijtje gehad en de afwerking is het beste van deze merken die je noemt, met name de band is erg goed (incl top sluiting !)…
Moet gezegd worden dat een ‘hommage’ je niet tegenhoud anders krijg je inderdaad overal uitslag maar voor mij geen enkel probleem en ben nu dus ook al meerdere manden helemaal tevreden met mijn Squale 1545 (zelfs compliment gekregen afgelopen week van iemand met een Rolex Seadweller !!)
Ieder zijn ding en keuzes zou ik zeggen, maak je eigen keuzes en sta daarachter, dat is mijn mening