Ginault Only

Omdat Ginault het verdient, een Ginault Only met hierbij de aftrap van mijn Ginault:

De Ginault Ocean Rover No-Date

8 likes

Hij verdient het, geweldige dingen zijn het :metal:

5 likes

Met 118 km per uur foto’s maken tijdens het rijden… mehhh :disappointed::grimacing:

15 likes

Ja sorry, slecht voorbeeld voor de rest. Maar 't leverde een mooie foto op! Lucky shot

1 like

Idd lucky shot ook voor je medeweggebruikers.

11 likes

Ga dan nƔƔst iemand zitten…dit vind ik niet kunnen!
Ik kom dit soort foto’s hier wel vaker tegen…snap daar niets van!

2 likes

Voordat iedereen een mening geeft over wel of niet achter het stuur een foto maken; SORRY! Was niet slim, ondanks de mooie foto die het oplevert.

De bedoeling was een mooie foto te maken om hier te delen, niet om een gevaar op de weg te zijn.

Snap dat het omschrijven van de omstandigheden voor sommige nooit voldoende zal zijn, dus laten we ā€œon topicā€ blijven. Het gaat hier om het showen van het merk Ginault, wat de aandacht verdiend!

Goede positie van de hand ook…

On-topic: Ik heb geen Ginault, ook nooit van gehoord. Maar hij ziet er goed uit. Doet me vaag ergens aan denken…

4 likes

Ja…die mag er zijn!!!

jouw foto vanachter het stuur is toch het ā€œTopicā€ ?

belachelijk dat je op zo’n moment enkel aan ā€œeen mooi plaatjeā€ denkt.

2 likes

Niet ā€˜vaag’ hoor :wink: Volledig dik geinspireerd op een model dat we ongetwijfeld kennen. :smile:

Hier nog wat meer info en reviews: https://www.horlogeforum.nl/t/na-ginault-ocean-rover-2/

Blijft echt een heel mooi horloge! Daarnaast begrijp ik dat er meerdere modellen op de markt gaan komen. Hoop zelf op een leuke GMT liefst met Pepsi bezel…

Mwaw, wat mij betreft niet nodig. Er zijn natuurlijk een hoop fatsoensrakkers die autorijden heel moeilijk vinden maar met zo’n forumnaam zal dat wel lukken toch.:stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

Mocht je in het vervolg nogmaals met zo’n slakkegang links rijden en je wordt door middel van lichtsignalen vriendelijk verzocht rechts te rijden, doe me een lol. :grimacing::wink:

Voor de fanatieke vlaggers; doe mij maar zwart wit geblokt.

7 likes

Wauw dat is gewoon knap met die talloze irritante zogenaamde reviews om korting te krijgen bij aanschaf.:joy:

3 likes

De Ginault 14060 met een scherpe vrouwentong op de achtergrond

2 likes

34/93 wat dat ook moge betekenen

Heb 90/93 en ook geen idee

Ik schat in dat Ginault 93 stuks heeft geproduceerd om te laten reviewen.

Daarna zijn de normale productie modellen released.
Denk ik hoor

1 like

Klinkt wel exclusief… :grin:

Vond ik zelf ook :grinning:

Misschien eens op googlen

Voor mij in elk geval een extra reden de klok te behouden :ok_hand:

1 like

Ik sluit me hier bij aan.
Deze had ik even gemist. in eerste instantie dacht ik aan de zoveelste kopie van… In de lijn met Gigandet, Corgeut en Parnis.
Toch even op de site gekeken. Oef, $1300 is toch een hoop geld.
Is het gewoon goede marketing, of is dit klokje zijn geld echt waard.

2 likes