Ginault Only

Zeker is hij het waard, de consensus op WUS e.d. lijkt toch te zijn dat de kwaliteit gewoon heel erg hoog ligt voor het bedrag. Zelfs meerdere Rolexbezitters beamen dit.

Plaatst mij in een moeilijke positie, omdat ik dus weet dat ik een hele hoop meer $ moet bijleggen op mijn volgende stap in de ladder :wink: Ik vraag me serieus af of een BB nog wel een stap omhoog is qua afwerking en kwaliteit.

Ban!

7 likes

De weg voor je is gewoon leeg dus ik weet niet zo goed waar al die prutsmoralisten het over hebben hier
 mooi klokkie wel.

6 likes

2 likes

Wat een gezeur over een foto rijdens het autorijden, zeg.

On topic, de mjjne weggedaan omdat ie teveel lijkt (kwalitatief dan) op mjjn SubC
dat had ik nooit gedacht

8 likes

Dat is een flinke compliment aan Ginault

Huhhh :fearful: Nou, bij jou wil ik zeker niet in de auto zitten als je dat verkeer in de voorgrond niet eens ziet

1 like

Heren,
Hoewel er meermaals voor gevlagd is en ik ook al pb’s heb ontvangen over de “foto achter het stuur” blijft dit topic gewoon overeind.
Het topic is niet in strijd met de forumregels en op zaken die daar niet genoemd zijn, kunnen en willen we niet modereren.
De regels worden ook niet aangepast op deze casus.
Dit heeft niet zozeer met onwil te maken maar met het feit dat nĂłg meer regels tot een ondoordringbaar woud gaat leiden (als het dat al niet is) :thinking:.
Ik moet er ook niet aan denken dat ik de discussie aan moet over een verwijderde foto die op een circuit of eigen terrein gemaakt is, waar de wegenverkeerswet niet geldt.
Enfin, strekking is hopelijk duidelijk.
Jur
Ps, fijn om te zien dat er zoveel (onbezoldigde?) politieagenten op het forum actief zijn :joy:. Voelde mij al zo alleen :nerd_face:

14 likes

En dat is het verhaal in een notendop.:+1:

Bij mijn weten blijft alleen nog even afwachten hoe het uurwerkje zich op langere termijn houdt.

Mijn hemel, wat een Orwelliaanse bende is het hier geworden
 mods PB’en omdat een foto je niet aanstaat? Tsk.

Luikse wafel eten om 11 uur om aan te tonen dat het alsnog een vrij land is hier! ¥NO PASARÁN!

8 likes

Verdomd!

Ben jij het, Danny?

3 likes

Belachelijk, moest niet mogen voor 12 uur, waar is m’n vlag!

3 likes

Leuke dingen zijn het toch

7 likes

6 likes

Heeft Zjienoot eigenlijk ook andere modellen? Deze is wel zeer geslaagd.

1 like

Zeker! Meerdere geslaagde modellen! :wink:

Er is een website (je verwacht 't niet): https://ginault.com

1 like

Een BlackBay wint het wel van een Ginault,
hoewel,
 als ze nou eens een fatsoenlijke glidelocksluiting aan die band hangen.

1 like

Ik heb de mijne redelijk snel na aanschaf hier op het forum verkocht, niet vanwege kwaliteit oid want die vind ik fenomenaal maar omdat ik het verschil in gevoel met m’n Sub te klein vond en onrust.

Voor mij was de enige vraag hoe het uurwerk zich op termijn houdt en hoewel ze natuurlijk nog niet oud zijn, toch al de nieuwsgierige vraag aan de huidige bezitters of ze accuraat blijven lopen?

Mag overigens ook in een PB hoor. :blush:

1 like

Prima, als het spreekwoordelijke Zwitserse horloge :upside_down_face:

1 like

6 likes