Zeker is hij het waard, de consensus op WUS e.d. lijkt toch te zijn dat de kwaliteit gewoon heel erg hoog ligt voor het bedrag. Zelfs meerdere Rolexbezitters beamen dit.
Plaatst mij in een moeilijke positie, omdat ik dus weet dat ik een hele hoop meer $ moet bijleggen op mijn volgende stap in de ladder Ik vraag me serieus af of een BB nog wel een stap omhoog is qua afwerking en kwaliteit.
Heren,
Hoewel er meermaals voor gevlagd is en ik ook al pbâs heb ontvangen over de âfoto achter het stuurâ blijft dit topic gewoon overeind.
Het topic is niet in strijd met de forumregels en op zaken die daar niet genoemd zijn, kunnen en willen we niet modereren.
De regels worden ook niet aangepast op deze casus.
Dit heeft niet zozeer met onwil te maken maar met het feit dat nĂłg meer regels tot een ondoordringbaar woud gaat leiden (als het dat al niet is) .
Ik moet er ook niet aan denken dat ik de discussie aan moet over een verwijderde foto die op een circuit of eigen terrein gemaakt is, waar de wegenverkeerswet niet geldt.
Enfin, strekking is hopelijk duidelijk.
Jur
Ps, fijn om te zien dat er zoveel (onbezoldigde?) politieagenten op het forum actief zijn . Voelde mij al zo alleen
Ik heb de mijne redelijk snel na aanschaf hier op het forum verkocht, niet vanwege kwaliteit oid want die vind ik fenomenaal maar omdat ik het verschil in gevoel met mân Sub te klein vond en onrust.
Voor mij was de enige vraag hoe het uurwerk zich op termijn houdt en hoewel ze natuurlijk nog niet oud zijn, toch al de nieuwsgierige vraag aan de huidige bezitters of ze accuraat blijven lopen?