Ginault Only

Je kunt ook 4 keer dezelfde Hamil… Skoda kopen :kissing_heart:

3 likes

Dank je wel en veel draagplezier gewenst!

1 like

Voorwaar geen hommmmmmmage :wink:

Kopen is geld weggooien. Leasen met die handel. :sunglasses:

1 like

Ik krijg net een déjà vu geloof ik… :joy:

1 like

Is betalen voor het gebruik van iets wat nooit je eigendom wordt (tenzij financial lease maar dat is financiering voor de zakelijke markt, eigenlijk geen leasing).

Grt. Marco

Geestig, ik ken geen hommage horloge welke minder creatief is dan jou reactie op dit soort topics. :wink:

7 likes

1 like

Onno… je weet dat je op een voetstuk staat bij mij… maar Ginault wint het IMHO. En ja (dat weet je) beiden in bezit gehad.

Herritage meegerekend wint de BB natuurlijk :smile:

1 like

6 likes

Ha! Kwaliteit en afwerking zijn inderdaad zeer ok bij de Ginault,… Maar de BB,… Wat een geweldig horloge! Op staal! Ik mis de mijne een beetje.

1 like

Kwam deze blauw/gouden kleurstelling tegen, ook wel heel gaaf… Pic van het web.

1 like

Hopelijk doen ze er nog een gouden lunette en bi-color band aan dan! Dan hebben we een winnaar!

3 likes

6 likes

Links en rechts al veel over gelezen en de kwaliteit wordt toch wel als zeer hoog aangeschreven. Zovelen op zoveel fora kunnen er toch niet naast zitten.
Ben er naar toe aan het werken om er eentje op de kop te tikken; de fondsen-pot moet eerst aangevuld worden.
Maar ik wil deze graag aan den lijve ondervinden. Heb al jaren een van zijn voorouders, de Invicta 9937, maar die is aan vervanging toe.

4 likes

Dacht eerst dat het alleen de insert was, maar deze heeft ook een datum.

1 like

De Ginault is onvergelijkbaar met de Invicta.
Geloof me

3 likes

Ik geloof je meteen, alleen de foto’s al druipen van de kwaliteit.

1 like

Gewoon doen, Rinus

8 likes

Mooie foto’s!
Ik kan niet wachten om mijne morgen weer te dragen :slight_smile:

1 like

Hij komt er tzt echt wel. Wat een bjoetie!
Prachtige foto’s!

1 like