Je kunt ook 4 keer dezelfde Hamil… Skoda kopen
Dank je wel en veel draagplezier gewenst!
Voorwaar geen hommmmmmmage
Kopen is geld weggooien. Leasen met die handel.
Ik krijg net een déjà vu geloof ik…
Is betalen voor het gebruik van iets wat nooit je eigendom wordt (tenzij financial lease maar dat is financiering voor de zakelijke markt, eigenlijk geen leasing).
Grt. Marco
Geestig, ik ken geen hommage horloge welke minder creatief is dan jou reactie op dit soort topics.
Onno… je weet dat je op een voetstuk staat bij mij… maar Ginault wint het IMHO. En ja (dat weet je) beiden in bezit gehad.
Herritage meegerekend wint de BB natuurlijk
Ha! Kwaliteit en afwerking zijn inderdaad zeer ok bij de Ginault,… Maar de BB,… Wat een geweldig horloge! Op staal! Ik mis de mijne een beetje.
Hopelijk doen ze er nog een gouden lunette en bi-color band aan dan! Dan hebben we een winnaar!
Links en rechts al veel over gelezen en de kwaliteit wordt toch wel als zeer hoog aangeschreven. Zovelen op zoveel fora kunnen er toch niet naast zitten.
Ben er naar toe aan het werken om er eentje op de kop te tikken; de fondsen-pot moet eerst aangevuld worden.
Maar ik wil deze graag aan den lijve ondervinden. Heb al jaren een van zijn voorouders, de Invicta 9937, maar die is aan vervanging toe.
Dacht eerst dat het alleen de insert was, maar deze heeft ook een datum.
De Ginault is onvergelijkbaar met de Invicta.
Geloof me
Ik geloof je meteen, alleen de foto’s al druipen van de kwaliteit.
Mooie foto’s!
Ik kan niet wachten om mijne morgen weer te dragen
Hij komt er tzt echt wel. Wat een bjoetie!
Prachtige foto’s!