Kan er niet meer tegen! Heb net een zoekertje geplaatst in “Gezocht” gedeelte hier.
Hoop dat er snel een voor je vrijkomt!
Sorry. Dat moest van m’n OCD. Ik ben er alleen nog niet uit of het dat of wat had moeten zijn. Ik vermoed dat dat dat correct is.
Maar ik kan het mis hebben.
Sinds ik weet dat de man achter Ginault een hele bekende naam in de replica wereld was/is, vind ik de Ginaults niet zo tof meer. Hij was de bouwer van de ultimate, and you guessed it, 16610 fake.
Ik zet er deze week waarschijnlijk nog eentje te koop…
En ik ben de gelukkige…
Wie wordt de gelukkige:
Topklok 100%
Misschien wel mijn meest comfortabele horloge
Klopt wel een van mijn favorieten op dit moment.
Ik wil er graag een aanschaffen maar ik vraag mij af of de kloon van de ETA2824 even makkelijk te onderhouden is door een horloge maker als de normale variant.
Mooi hoor. Is het de 181070LSILN?
Had ooit de kans deze aan te schaffen maar laten schieten door de afmetingen toen. Nog steeds spijt van (en onlangs ook gemist hier dacht ik)
Het is de 181175LSILN, staat er nu eentje hier op het forum zonder datum. Vindt hem qua maat juist heel fijn
Oei inderdaad. Had even over de datum met loupe gekeken…
Die no date is al verkocht als ik het goed voor heb.
Blijft een heerlijk klok, uurwerk is alleen niet helemaal super. Online veel klachten over. Zou je hier met gemak een Zwitsers uurwerk in kunnen stoppen.
Dat zal geen probleem zijn. De dial, date wheel en wijzers passen op een ETA 2836-2 of 2824-2.
Jij hebt uitermate veel kennis van een Ginault.
Dit verontrust mij.
Ja? Mijne loopt helemaal prima, en hoewel ik het al een tijdje niet volg op WUS heb ik nog geen klachten gezien. Wat is precies het probleem?
Op de Facebook groep hoor ik veel mensen over het hacken en de kroon. Dus zodra je kroon stand wordt aangepast hackt bijvoorbeeld het uurwerk niet. Bij mijne verspringt die soms nog al lastig tussen de verschillende standen.