Dat heeft niet zoveel met Ginault te maken. Daar zit gewoon een Oosterse variant van een ETA 2824-2. En dus allemaal uitwisselbaar.
Jij verontrust mij al sinds ik je ken. Dan staat het nu 276-1.
Dat heeft niet zoveel met Ginault te maken. Daar zit gewoon een Oosterse variant van een ETA 2824-2. En dus allemaal uitwisselbaar.
Jij verontrust mij al sinds ik je ken. Dan staat het nu 276-1.
Oke, die was sterk. Ik moest hardop lachen.
Ik moest weer hardop lachen. Bedankt voor het lekker jezelf zijn Koen!
Dit topic ook maar sluiten dan?
Wordt dit forum ook gesponsord door Ginault of zo? Anders even in de regels opnemen over welke merken hier niet gesproken mag worden, dan kan daar voortaan rekening mee gehouden worden .
Zie daar geen reden voor. Replica’s zijn hier m.i. terecht taboe. Als een merk problemen heeft met Ginault, laat hen dat dan aanpakken. We hoeven hier niet voor de troepen uit te lopen. Gewoon openhouden dus.
interessante discussie… Ben benieuwd…
Ginault probeert dus op alle mogelijke manieren een slaatje te slaan uit het succes van Rolex. Hommage = Replica tegenwoordig. Het feit dat er een andere naam op de dial staat wil niet zeggen dat Ginault een eigen identiteit of smoel heeft. Nu dus blijkbaar ook nog via de achterdeur de replica markt voorzien van onderdelen. Ik heb er geen goed woord voor over. Een hommage zou en eerbetoon moeten zijn aan het origineel, nou op deze manier dus mooi niet. Zakken vullen en teren op het succes van de grote jongens en ook nog eens de replica en indirect oplichtingspraktijken ondersteunen/in stand houden. Baaaah I am disgusted by all dit
Desalniettemin lekker kopen wat je mooi vindt.
Vind de hommages wel grappig.
Leuke horloges voor weinig geld, het lijkt tenminste ergens op !
Fijn dat je er blij mee bent
Verrek! Ik ga in wereldvrede geloven denk ik.
Apart, ik in cynisme
Gezien ik je houding ten opzicht van hommage ken, vindt ik hem dubbel. Maar ik ga uit van het goede van de mens dus lees dit als een oprechte opmerking. Thanks
Deze was inderdaad gewoon oprecht en goed bedoeld
Ach gut
Oud bericht laat lekker rusten
Mooie combinatie!
Is dit een OR2?
Nope dit is de eerste .