Ginault Only

Heeft iemand op dit forum al een OR2?

3 likes

Nou dan hou ik het topic wel in leven.

6 likes

9 likes

Mooi!

1 like

Na 6 maanden wachten kwam de postbode vanochtend plots aankloppen met deze!

Ocean Rover 2.
60 minute track bezel en ETA uurwerk.

16 likes

Mooi hoor

1 like

Heel gaaf.

1 like

Mooi man! Veel draagplezier gewenst!
(die van mij komt hopelijk eind september)

1 like

Wanneer had je het besteld?
Ik heb het in begin maart besteld. Trouwens enige vorm leverdatum hebben ze niet, maar reageren wel redelijk snel op mail. Trouwens, wel bijzonder dat het toch een ETA uurwerk is geworden ipv van Selita.

1 like

Ik had pas eind april contact opgenomen. Ik ben toen op de reservelijst geplaatst voor de eerste fase. Twee weken geleden kreeg ik te horen dat er een plekje was vrij gekomen. Levering zou dus eind september worden en dat vind ik prima. Ik ben benieuwd of ik ook een ETA krijg, maar ik kan ook wel met een Sellita leven hoor :grinning:

1 like

Mijne is ook binnen. Ook met ETA. Blij mee :star_struck:

11 likes

Nice! Nieuw model zie ik. Hoe draagt hij? Mooi model, meer foto’s :heart_eyes:

1 like

Dus geen gedoe meer met duistere in house movements waarvan niemand de herkomst van wist?

1 like

Hij is mooier dan verwacht vind ik. Inderdaad nu gewoon een ETA uurwerk. Wel zo fijn want ik kan hem dan laten stellen mocht hij gaan afwijken. Nog plaatjes, niet onder goede omstandigheden geschoten

6 likes

Mooi hoor :+1:, zit in de sluiting ook die fijnverstelling zoals bij R.

1 like

Mooie foto’s van deze beauty!

1 like

Het uurwerk inde ocean rover 1 is gewoon een ETA kloon. Die kan elke horloge maker ook afstellen, plus onderdelen zijn universeel te swappen voor ETA. De mijne heeft laatst een onderhoudsbeurt gehad :slight_smile:

2 likes

Klopt, deze heeft dezelfde fijnafstelling.

1 like

Erg mooi die nieuwe, zou er graag eentje willen hebben zonder datum…in het verleden al meerdere Ginault horloges gehad en als ik dit zie dan ga ik hem toch weer overwegen :blush::sweat_smile::grimacing:

2 likes

Afwerking is erg fraai. Zonder datum is ook mooi. Ik heb met datum omdat ik die functie toch wel vaak gebruik. Daarnaast vind ik het raar dat er wel een datumcomplicatie in het uurwerk zit, maar dat deze niet zichtbaar is.

1 like