Ja vooral omdat het 1e puntje wel erg opvallend is. Onmogelijk om dit niet te zien. Mocht het voorbewerken hier niet goed gegaan zijn hadden ze op z’n minst even kunnen bellen om dit te laten weten, i.p.v. het zo op te sturen. Verder is het stofje natuurlijk erg ongelukkig maar ook hier zou je toch meer verwachten.
Heb nog geen goed opnieuw vergulde Tank Vermeulen kast gezien. Resultaat valt vaak tegen omdat het polijstwerk vooraf super strak uitgevoerd moet zijn.
Het originele glas zal vaak niet meer passen doordat er in de sponning teveel goud aangroeit.
Volgens mij was de kast al eerder verguld en dan kun jij de losse stukken verwachten
Had, als het mooi en goed moet, een nieuwe kast laten monteren. Kast kost compleet € 1340,-
Dit wilden ze juist zelf doen omdat ze dan wisten dat het “sowieso goed” zou zijn.
Dit komt dus omdat ze over een stof deeltje verguld hebben, als je die dan weg haalt komt er natuurlijk iets mee. Als ik ga verven zorg ik ook dat alles stof & vet vrij is.
Verder was de “schade” toch wel zo groot dat het lastig over het hoofd te zien was. Beetje raar om dit dan maar gewoon in te pakken en op te sturen en niet even iets te laten weten, toch?
Podorie, dit is echt knoeiwerk, dat moeten ze overnieuw maken, zoiets heb ik nog nooit gezien. Wat moet dat een teleurstelling zijn voor je, Hou je ons op de hoogte
Toch wel hoor, heb er zelf al wat Longines tank laten doen die ik zelf strak had gezet. en met het glas kan je wel eens problemen hebben, maar dat kun je wel opgelost krijgen, Het is bij Winne gewoon slecht gedaan,
Ik hoor continu wissende verhalen, helaas is die van jou een bevestiging dat er soms wat mis lijkt te gaan in het proces bij hen. Hopelijk krijg je het opgelost!
Samen met een bekende van het forum heb ik een paar kasten, kronen en een sluiting opgestuurd.
In onderstaand topic heb ik een goede ervaring gehad:
Ik zal jullie op de hoogte houden met een voor en na foto’s van wat onderdelen.
Een foutje kan uiteraard altijd gebeuren maar het stofje komt (correct me if I’m wrong) waarschijnlijk van de polijstschijf. Niemand opgevallen, gewoon overheen verguld.
Het lege stukje (geen idee hoe zoiets gebeurt) is ook niemand opgevallen.
Slechte kwaliteitscontrole, met ogen dicht gewerkt. Teleurstellend. Gelukkig gaan ze het opnieuw doen, maar dat kost me wel weer een week+verzendkosten…
Teleurstellend voor je, ik vind dat verschrikkelijk, die teleurstelling van je had ik liever gekregen met een of ander horloge, Zou zo graag gezien hebben dat je blij was geweest. Ik hoop dat je deze vervelende ervaring snel zal vergeten, als je de horloge kast weer naar tevredenheid terug krijgt
Helaas ben ik wat teleurstelling met vintage horloges wel wat gewend. Horloge in mijn PF ligt sinds binnenkomst in september al bij de 2e horlogemaker. Welgeteld ~10x kunnen dragen.
Zolang het uiteindelijk maar naar behoren wordt opgelost, dat is het belangrijkste!
September, en de tweede horlogemaker voor dezelfde horloge, Omdat ik het verschrikkelijk vindt voor je met dat vergulden, hoef je met dit verhaal het niet te verzachten voor mij hoor. Het siert je trouwens wel, En als dat echt zou zijn, dan zocht ik voor het onderhoud en reparaties een echte horlogemaker en geen prutsers. groetjes Sarah
Alsof het niet goed gaan van het vergulden nog niet erg genoeg was is nu het pakket kwijt bij postNL wat een drama. Pakket is al sinds 6 mei onderweg, maar Haveman heeft nog niks ontvangen en PostNL kan zelf ook niks meer doen. Ben dus bang dat ik opzoek moet gaan naar een nieuwe kast
Hoop het ook. Had hem helaas eerst uit elkaar moeten laten halen. Dus dat heb ik nu laten doen en moet hem daar nu opnieuw heen sturen. We zullen zien.
Dit meen je niet, Ben helemaal van mijn melk. Sinds 6 mei, het kan nog goed komen hoor, Eind deze week kan je dat pas met zekerheid zeggen. Er zit ook nog het weekend tussen. Jij hebt wel erg veel pech met je horloges, Maar hopelijk heb je meer geluk op een ander gebied.
Ik heb goed nieuws!! Ongelofelijk, maar het pakket is blijkbaar toch aangekomen, na bijna 2 weken…
Het kastje is zelfs al weer terug bij me! (daardoor wist ik dat het ook aangekomen was)