Opzoek naar een “betaalbare” duiker

Mocht het budget opgehoogd gaan worden, wordt het vermoedelijk toch een longines hydroconquest

3 likes

Dollar staat wel weer gunstig nu en je kan volgens mij nog een 25$ coupon krijgen. Zal niet ver of uberhaupt over de 500 euro komen dan denk ik.

1 like

Seiko Turtle PADI SRPA21?

1 like

Veuls te groot voor TS.

Ermmm je hebt gelijk… 44 mm… :flushed:

Als ik me niet vergis zouden er ook 41mm medium grootte Turtles komen

4 likes

gewoon een solar nemen, blijft lekker op tijd lopen en hoef je weinig voor te doen, kan je de rest van de 300 euries aan leuke patta’s of jasje uitgeven

3 likes

Heb precies hetzelfde. Mijn absolute aanrader vwb een betaalbare duiker!

1 like

Heb nog een Glycine Combat Sub Stealth 42 mm die voor 550 weg kan.
Nieuw in de doos compleet.

1 like

De Glycine is natuurlijk lekker plat en in veel kleuren te verkrijgen, prima kandidaat :thumbsup:

3 likes

Foto plaatsen lukt even niet

Hierbij mijn “wildcard” de Archimede Sporttaucher, misschien wat lastig te vinden gebruikt maar echt een zeer hoogwaardig horloge.
Moederbedrijf Ickler maakt een mooie kast met een eigen smoel, dubbelzijdig ontspiegeld saffier en een Sellita SW 200-1 in top grade uitvoering.

Foto gejat van het web, ik heb de mijne op Strapcode rubber.

4 likes

Mooi ding !

1 like

@Marijn92

Onlangs heb ik een Glycine Combat Sub GL0094 aangeschaft inclusief originele stalen band. Mocht dat iets zijn voor je dan kunnen we altijd kijken of we tot een deal kunnen komen. Bij interesse zie ik een PB wel tegemoet.

Credits voor de foto gaan uit naar @Sander84
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/e/2/e227ae4f64dbe602c75e6308364f2c3ee0ad388d.jpg

2 likes

Tweedehands kan je hem misschien net binnen het budget krijgen, de nieuw prijs zit net onder de 800 euro.

2 likes

Turtle heeft door zijn “ingebouwde” lugs een vrij korte lug-to-lug afstand (zou het thuis na moeten meten). In elk geval draagt ie kleiner dan zijn diameter doet vermoeden

Budget beetje oprekken of andere pre-owned deze Mido Ocean Star? Is wel ietsje groter maar dat mag bij een duiker best het geval zijn. Ik zou me ook niet blind staren op enkel de diameter, er zijn andere factoren die de draagbaarheid bepalen.

4 likes

1 like

Marcello C Nettuno 3:

Gr. Marc

Iemand de Oriënt Ray II of Mako II al genoemd? Ietsje te groot (41.5 mm) maar zeer ruim binnen budget.

4 likes