Oude liefde roest niet, nieuwe date met Ingedepinge.

Na recentelijk een slippertje te hebben gemaakt (Ik ben gisteren vreemd gegaan), heb ik mij toch weer door mijn oude liefde laten verleiden en opnieuw met Ingedepinge (u weet nog wel van die lekkere dingen) afgesproken.

Als goedmakertje, mijn slippertje was namelijk ingegeven door het feit dat Ingedepinge op regelmatige basis met andere mannen afspreekt, mocht ik vandaag zelfs bij Ingedepinge thuis komen, daar waar onze vorige ontmoetingen zich alleen beperkten tot afspraken overdag in anonieme hotelletjes.

Ingedepinge wist mij te vertellen dat ook vandaag er alweer meerdere mannen waren die wel even wilden langskomen. Dat begrijp ik ook wel met die lekkere dingen maar het is en blijft vervelend dat Ingedepinge er niet exclusief voor mij is. Ik heb mij er dan ook maar bij neergelegd dat ik die lekkere dingen van Ingedepinge niet alleen voor mijzelf kan houden maar dat ik die met anderen zal moeten delen (maar vandaag heb ik mijn concurrenten toch mooi afgetroefd, haha).

Nadat Ingedepinge mij weer een uurtje heeft vermaakt, ben ik weer voldaan naar huis getogen onder het genot van…

en nog een paar foto’s geschoten door IngedePinge

52 likes

Hoewel ik de naam al eens voorbij heb zien komen, ontvang ik als relatief nieuw lid toch graag enige uitleg en context omtrent het personage van Ingedepinge met die lekkere dingen :sweat_smile:

Mooie Zenith overigens :+1:

2 likes

@Tijdig: U bent een bevoorrecht mens. 9,5 k aftikken, oeffff.
Geweldig horloge natuurlijk. Proficiat!

1 like

Ik realiseer mij terdege dat ik bevoorrecht ben, maar de soep wordt niet zo heet gegeten. Er hebben wel weer 2 andere horloges het veld moeten ruimen.

Dat doe je heel goed.Prachtig!

1 like

Dank.

Kortheidshalve verwijs ik naar het volgende topic

Verder zou ik even via de zoekfunctie op Ingedepinge zoeken en dan wordt er denk ik wel het e.e.a. duidelijk (is ook veel leuker om het even zelf uit te vogelen dan dat ik de clou direct verklap).

2 likes

Man, man. Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Schitterend horloge gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Volgens mij wordt met Ingedepinge Jaap @SuperC bedoeld.
Enneh met de lekkere dingen wordt volgens mij niet aan zijn cupmaat gerefereerd maar aan zijn collectie.
Prettige man om zaken mee te doen !

Edit: schitterende Zenith !
Had hem al op de site voorbij zien komen.

4 likes

Prachtig, gewoonweg prachtig !

1 like

Van deze Zenith ga je heel veel plezier beleven! Is enige tijd in mijn bezit geweest en man man man… wat een klapper!

Veel plezier er mee!

1 like

Poeh, wat een topper. :ok_hand:

1 like

Hij is werkelijk schitterend. Categorie “topper”!

Heel veel plezier ermee!

2 likes

Weer een pracht van een aanwinst op het hf . Gefeliciteerd.

1 like

Huh? Zo’n (vrijwel zelfde) verhaal heeft onlangs toch ook al gestaan op HF?

1 like

Was toch wel een ander verhaal. Zie link op eerste regel.

Indedepinge is de echtgenote van Koedepoen :joy:
Ze hebben twee zonen: Oscardollar en Svendeyen. :sunglasses:

3 likes

Prachtige NA :heart_eyes::ok_hand::ok_hand:

1 like

Schitterende NA! Veel plezier ermee!

1 like