Outlet Roermond

Voor een ieder die het interesseert :wink:. Seiko Astron GPS Solar SSE047J1 voor €999:

https://outlets.mcarthurglen.com/nl/nl/designer-outlet-roermond/aanbiedingen/cw14seiko/

1 like

Even scrollen of de zoekfunctie gebruiken, staan weer een aantal aanbiedingen van Hour Passion en TAG Heuer, Seiko.

Gr. Marc

3 likes

Shit, ik ben net een weekend te vroeg…

Gezien de matige aanbiedingen kan je beter nu gaan. Goede aanbiedingen zijn er altijd wel. Ik heb echter niks gekocht… Best knap van mezelf.

2 likes

https://www.mcarthurglen.com/en/outlets/nl/designer-outlet-roermond/offers/bts-tagheuer/

Is dit een beetje een goede deal?
Zit wel een lelijke band op, maar die is zo vervangen door een kekke NATO.

Kijk ook een keer bij het amsterdam diamond house als je er toch bent, hebben ze een paar leuke Frederique constants liggen voor weinig geld!

Volgende week is weer late night shopping, tag heuer heeft in elk geval een hele rits in de aanbieding, hour passion idem, al hebben die elke dag andere aanbiedingen. Even doorklikken naar de “offers”.

Gr. Marc

6 likes

Even mss een domme vraag maar die late night shopping gelden die acties enkel savonds of?.. en geraken die snel uitverkocht?

De aanbiedingen gelden de hele dsg. Het is er meestal heel druk, heb ik me laten vertellen.
Dus populaire items kunnen snel uitverkocht raken.

Inderdaad hele dag, meestal beperkte voorraad en druk.

Gr. Marc

3 likes

Wel hele mooie prijzen als het je lukt. Niet goed voor de waarde van je Tag Heuer…

Nummer 17 voor 495 euro zou ik wel willen. Als iemand erheen gaat :rofl:

Je hebt dat “bundesliga” op de bezel gezien?

2 likes

Misschien zitten die vlaggen er wel aan vast. Krijg je dit effect:

frilled-lizard-shutterstock_739998265-82048d5d

1 like

Heerlijk! :champagne:

3 likes

De Hamiltons zien er wel leuk uit, seiko zie ik er niet tussen staan, hebben die dan wel leuke aanbiedingen of gewoon niets meer dan anders?

Hmm, ik moest eigenlijk morgen er naar toe voor mijn werk.
Het ziet er naar uit dat dit verschoven wordt naar vrijdag.
Toch maar eens kijken of er iets leuks te scoren is dan :slight_smile:

Heb wel twee modelletjes op het oog bij Tag Heuer (Carrera Automatic Chronometer Calibre 17 of een Link Automatic Calibre 6)

Ik sta as we speak in de rij voor de Tag Heuer winkel :slight_smile:

3 likes

Nice, voor welke ga je?