Seiko stores

Goedeavond beste uurwerkliefhebbers,

Zoals ik in mijn ‘voorstel post’ al liet uitschijnen ben ik liefhebber van Seiko. Laatst deed mijn echtgenote nog eens een poging om me mee te krijgen naar Roermond outlet en ik moet toegeven, het was haar bijna gelukt! Ze heeft gezien dat daar een officiële? Seiko store is, dus ik was bijna de auto ingesprongen maar heb mezelf op het laatste moment nog kunnen bedwingen. Akelige ervaring! Nu is mijn vraag: weten jullie winkels zijn waar ze leuke, Japanse, horloges verkopen? (Seiko geniet de voorkeur) Ikzelf ben van (Belgisch) Zuid-Limburg maar afstand is niet zo’n groot probleem, alle goede aanbevelingen worden ten zeerste geapprecieerd!

1 like

Er zit een officiële Seiko boutique in Amsterdam.

2 likes

In Culemborg zit Bouman. Een grote dealer.

1 like

Seiko outlet in Roermond

Gr. Marc

1 like

Heeft niet de meeste recente modellen maar wel mooie prijzen :wink:

3 likes

nevermind-gotta-go

5 likes

Ha, toch de moeite? Dan ga ik eens moeten gaan! :robot:

2 likes

Volge even het topic daarover. Er wordt regelmatig gepost wat er in de vitrine ligt :+1:

2 likes

Niet raar opkijken als deze onbemand lijkt, de verkoper heeft een nogal hoge nicotinespiegel om te handhaven.

7 likes

oehh, leuke site! straks eens grondig bekijken :grin:

Thanks!

1 like

Klopt helemaal, hij had net zijn sigaretje opgestoken toen ik binnen stapte, was zichtbaar geïrriteerd.

Ze zijn daar sowieso 'n beetje arrogant af en toe. Heb daar al meerdere horloges gekocht, oa een Grand Seiko Quartz voor mijn vriendin. De batterij was er laatst (veel te vroeg) mee gestopt, dus ik ging langs om die te laten vervangen onder garantie had de verkoper mij verzekerd dat het horloge geregistreerd stond in hun systeem, maar toen ik aankwam voor die batterij, begon hij erover dat ik met het garantiebewijs moest komen. Niet heel servicegericht.

Herkenbaar. Zelfde gehad maar dan bij Marmot en Bosbes.

Wat mis ik hier? Lag eens uit aub.

Ik begrijp je vraag niet eerlijk gezegd.
In een notendop: ik zoek adressen van winkels waar een leuk aanbod Japanse horloges aanwezig is, bij voorkeur ruime selectie Seiko.

In het station van Brussel Zuid is ook een horlogewinkel (Green Time) die veel Seiko in de vitrine heeft.

1 like

Onlangs in de outlet roermond geweest. De seiko store was geheel opnieuw ingericht. Een echte verbetering en een groot assortiment. Maar afhankelijk van prijs en smaak moet net het horloge er tussen liggen. Zou toch eens gaan kijken.

1 like

Dat ga ik zeker doen, kijk er al naar uit!
Ik was een tijd terug via de Seiko website gaan kijken en daar heb je blijkbaar allerlei verschillende soorten verdelers zeg maar. (Seiko global brand retailer, Seiko authorized dealer, Seiko authorized Elite dealer, Seiko premium retailer en Seiko watch salon) ben dan één van die dichtbijzijnde winkels gaan bezoeken en dat was eigenlijk gewoon een juwelier met een standje van Seiko zeg maar. Vandaar hier een topicje geplaatst :grin:

Vandaag toch eens richting Roermond gegaan en de Seiko storen binnengewandeld. Ze hadden best wat keuze maar toch had ik er iets meer van verwacht. Dit kan natuurlijk ook aan mij liggen, ik verwachtte rekken vol Japanse schoonheden :joy: Gelukkig toch de porcelain dials van dichtbij kunnen bekijken en deze meteen van m’n ‘wishlist’ gehaald :see_no_evil: vond die dials in het echt niet wauw. Wel dan weer in een andere winkel aangenaam verrast door een Hamilton die voorlopig in het ‘misschien’ lijstje staat.