Overexposed

Haha Pietje Bell :joy:

Ik zit zo eens te smakken en ik proef iets vreemds.

Is het afgunst? :upside_down_face:

De één wordt geboren om te volgen, de ander wordt geboren om een trend neer te zetten. #stijltje.

Ik vind dat ik mijn DJ te weinig post, dus bij deze.

Groetjes en een fijn weekend :v:

3 likes

Bereid je dan maar voor op een wereld van leugen en bedrog…ze zijn moeilijk in écht originele staat te vinden.

Nee; ik vind een horloge leuk of niet. Als ik het leuk is dan is het alleen maar fijn om het vaker te zien. Het vaker zien maakt niet dat het horloge minder leuk gaat zijn, anders zou ik ook elk horloge dat ik regelmatig draag zat moeten worden.

1 like

Hahahaha wat kun je toch heerlijk reageren op een provocatie!

Ik kan inderdaad geen Rolex betalen; meer daarover in mijn autobiografie ”Leren leven in armoede”

Ik heb verder geen patserig Rolex kroontje (de enige reden om een Rolex aan te schaffen: status!!!) nodig… :innocent:

Buiten dat is een Omega 100x cooler. :sunglasses:

Ik vind dat ik mijn Speedy teweinig post; bij deze.

:heart_eyes:

P.s ok die 2-tone shizzle is behoorlijk cool!
Nu nog die Nissan inruilen voor een zwarte Ferrari Daytona convertible!!! :sunglasses:
image

Nee. Er zijn veel verschillende uitvoeringen van de sub, voor zover ik begrijp. Ranke kast, slab-sided kast, verschillende typen kristal, verschillende dials. Hier een overzicht van Fratello:

https://www.fratellowatches.com/rolex-submariner-history/

Een SKX007, 009 of 013 is al sinds 1996 exact hetzelfde. Bij mijn weten zijn er zelfs geen PADI versies.

Dat maakt een Rolex/Volkswagen voor de één begerenswaardig en voor de ander doodsaai.

Het is maar net wat je beweegt.

NA? Mooi hoor, gefeliciteerd :+1:

5 likes

Haha als je er een Testarossa van maakt hebben we een deal.

Ik vind je enthousiasme aandoenlijk, maar je laat het nu klinken alsof je eigenhandig een obscuur horlogemerk aan de vergetelheid hebt ontrukt. :rofl:
We hebben het nog steeds wel over het meest verkochte horloge van het meest herkenbare horlogemerk ter wereld hè. :wink:

6 likes

Ik waardeer het dan ook dat je je door mijn kleedstijl hebt laten inspireren. Ik vergeef je zelfs die rollie.

Nou nog een flatcap en je bent helemaal de man. :slight_smile:

3 likes

Daarom snapte ik de ophef ook niet toen ik meerdere keren mijn naam las. Maar daar moest ik even op pareren hè.

1 like

Je weet dat Don een replica reed?

Maar hij was ook niet echt een detective hè. Allemaal fictie.

4 likes

Hij moest de fake weg doen en kreeg in ruil daarvoor een echte Testarossa van de fabriek. Als ik nou een fake Patek ging dragen… LOL

Misschien als je net zoveel exposure hebt als sommige vakbroeders van je :wink:

1 like

Doe niet zo saai!!! :see_no_evil:
Toen de serie aansloeg leende Ferrari echte auto’s uit.

1 like

Nee. Dit is een hobby waar ik plezier uit haal en dat link ik niet met dingen zat zijn en negativiteit :slight_smile:

3 likes

Na zelf meerdere speedmasters en blackbays te hebben gehad kan ik inmiddels wel zeggen dat ik afgekickt ben.

1 like

13 likes

Yikes :joy:

1 like