Paratrooper strap (+ inkoopactie)

Eens… maar dat heet koop of flipper ziekte. Je kent het wel :rofl:

Als de kwaliteit tegenvalt zie ik de bui al hangen. Dan worden we “para” van alle “troop” in het blauwe gedeelte.

7 likes

Dat, +1.

Nog los daarvan vind ik het amusant om te zien dat er een collectieve inkoop/kortingsactie wordt opgestart voor een bandje dat los -zonder korting- zo’n 11 euro kost…

:joy::joy::joy:

En daarna je horloge van 2k of meer eraan hangen en verontwaardigd kijken als het elastiekje het niet houdt… (Iets wat ik overigens zelf ook ga proberen :stuck_out_tongue_winking_eye: want uiteraard een bandje besteld, buiten de inkoopactie om overigens :grinning:.)

2 likes

Gegeven de rest van de cheapest Nato spullen nee dank u. :grin:

1 like

:joy: Dat ook ja, en daarbij zitten dan ook Erika adepten die dit nu zonder boe of bah ook gaan kopen maar owee als iets maar ook wat lijkt op “gevestigd” merk dan is het hommeles.
Het is met 2 maten meten en een beetje meelopen en blaten denk ik dan maar.

3 likes

Even aanhakend op wat ‘hommage’ opmerkingen. Erika heeft haar eigen hommage/versie gemaakt van soortgelijke banden van hetzelfde materiaal die werden gedragen door de Franse ‘Marine Nationale’ in de jaren ‘70 en ‘80. En heeft die banden heel slim MN straps genoemd. Nu doen alsof iemand een Rolex rip off maakt, wanneer die ook een dergelijke band maakt, klopt niet erg.

Je hebt recht op je eigen zienswijze, uiteraard.

De banden van Erika zijn een relaunch van idd reeds eerder gebruikte materiaalsoorten en stijlen. En daar is ze behoorlijk succesvol mee gebleken.

Iedere partij die nu op dat succes van (opnieuw toegepaste materialen/ontwerpen) wil meeliften door net een andere twist aan zijn eigen elastieken-bandje-ontwerp te geven, is gewoon een copy cat…

My two cents.

:sunglasses:

1 like

Replica’s worden toch niet toegestaan op dit forum. Handel buiten het forum wordt nu op het forum gefaciliteerd.

Ik wil er ook wel 1 proberen.
Zal je pb’en.

Replica van wat?

1 like

Ik ben een Erika fanboy van het eerste uur. Maar zelfs met mijn veteranenkorting zijn ze toch wel schofterig duur voor een stuk elastisch webbing. Derhalve ben ik heel benieuwd naar die cheapest van een tientje. Baat het niet, schaad het niet.

8 likes

Dus stel dat Blancpain in 1953 uitkwam met het eerste professionele duikhorloge (ook al was er 40 jaar daarvoor al een ander bedrijf mee bezig geweest), dan hadden anderen van dat succesvolle idee af moeten blijven? En zijn alle Rolex duikhorloges van daarna dus eigenlijk copy cats?

En als ik morgen de Hula-Hoop opnieuw uitbreng en het wordt weer een rage. Dan zijn andere bedrijven die in die markt springen, copy cats. En ik ben origineel?

image

En als deze er al eerder waren?

1 like

Wat een zure reacties weer!

Dankzij het gezamenlijke inkopen EN de moeite die @Striker doet kunnen we zo’n bandje proberen voor een tientje.

Super tof initiatief en vervolgens komen de wauwelende zuurpruimen weer eens off topic langs met onzin en gedram over replica’s(!)

Blijf gewoon wég als je het niét tof vindt! :triumph:

10 likes

Ik zei het al, je hebt recht op je eigen zienswijze, uiteraard.

:sunglasses:

1 like

Pb gestuurd, dank voor deze top actie!

Nog geïnteresseerd? Bestelling gaat vanavond de deur uit.

Jup, check je inbox…of ik heb iets verkeerds gedaan :nerd_face:

Geen bericht ontvangen in ieder geval. Nog een.keer aub :grinning:.

1 like

Fuckie, ik had het naar @Vinner gestuurd. Jullie nicknames lijken ook zo op elkaar :expressionless:

2 likes

Welke kleuren heb jij gekozen? :sunglasses: