Patek Philippe van één miljoen 😬

Heel bijzonder :thinking:

Niet als je begrijpend leest.

1 like

Wat voor horloge draagt onze majesteit eigenlijk?

De nautilus is mooi, maar die stenen getuigd dan weer van absolute wansmaak.

De Hublot met stenen was net op vermoedelijk.

Graag toelichting…

Hoezo een politieke duscussie om niks anders dan de waarheid?

1 like

Bea droeg ook een Nautilus als ik het me goed herinner. In elk geval PP.

Wat koning Wim Lex draagt zou ik niet weten.

1 like

Geloof me, die bestaat niet. Feiten wel.

1 like

Waarheid is wat rechters vaststellen op basis van de (aangevoerde en onbetwiste of onvoldoende weersproken, danwel betwiste en voldoende weersproken, maar bewezen althans voldoende door de rechter aangenomen) “feiten”.

En daarbij gaat het met regelmaat mis.

“Toch fijn voor Willem-Alexander. Het land helemaal in orde, armoede uitgebannen, godsdiensten bestaan vredig naast elkaar, mag ie een mooi klokkie voor zichzelf kopen. Heeft ie verdiend.”

Zie je hier iets racistisch of politiek incorrect in? Dat eerste zie je niet. Niets racistisch of xenophobisch, tenzij jij vindt dat ik discrimineer tegen iemand van “Dietsen Bloed”". Beetje verggezocht dan. Politiek incorrect is geen probleem zolang het valt onder de vrije meningsuiting en niemand kwetst. Of zie hier lèse-majesté in? :thinking:

2 likes

We zitten niet in Thailand. Kritiek op de koning en rest van de poppenkast mag…

2 likes

Dacht je werkelijk dat ik daar anders over dacht? Maar anderzijds, let op met theelichtjes, want dan… :wink:

1 like

Waarschijnlijk heeft ie die allemaal al.

In ieder geval een speedy
Is bijzonder weinig over te vinden, maar hij zal vast en zeker een aardige collectie hebben (150 staat ergens vermeld)

Dat mensen hier serieus een “racisme” kaart moeten trekken… tsssss

WA draagt vaak een Speedy, Maxima heeft diverse modellen van Cartier en een Rolex Datejust.

Een koning die zichzelf vorstelijk beloont. Zou je niet verwachten…

Mooie Mayweather-bling. :slight_smile:

Ik heb echt een hekel aan geslepen edelstenen. Dan nog zijn diamanten de saaiste rauwe mineralen, een stukje pyriet is nog geiniger. Kortom: Zonde van de Nautilus. En ik had ook al een hekel aan patrijspoorten op horloges, dus het is van mwoah naar bleh afgegeleden.

Een miljoen? Neuh. Niet uit mijn portemonnee, al had ik er honderd.