Omdat ik altijd nieuwsgierig ben wat VIP’s voor horloge dragen (Ben ik de enige?? Vast niet!) wilde ik eens weten wat onze Koning voor horloge draagt. De trefwoorden 'Willem Alexander" en “horloge” leverden het volgende artikel op:
“De Oranjes gaan zelf ook nooit met lege handen naar huis. Bij staatsbezoeken horen ook persoonlijke cadeaus. ,Aan beide kanten wordt beleefd geïnformeerd waar ze elkaar blij mee kunnen maken,’’ weet Marc van der Linden, hoofdredacteur van het tijdschrift Royalty.
Met een horloge voor koning Willem-Alexander schieten de Fransen in de roos. ’ Onze koning is dol op horloges, hij heeft er wel 150,’ oordeelt Justine Marcella, hoofdredacteur van Vorsten”.
Zou Z.K.H. stiekem lid zijn van dit forum, onder een pseudoniem? Dat zullen we dan nooit weten, want een pseudoniem is een pseudoniem. Maar hij heeft vást een hele mooie collectie, zou het niet?
Ik meen mij te herinneren dat in een oud topic een enveloppe te zien was met een “koninklijke” adressering.
Dit topic kan ik nu even niet terugvinden, maar het zou kunnen dat je hier helemaal gelijk hebt.
Ik gun hem de anonimiteit van het forum om zijn liefhebberij te voeden. Welkom WA en ik ben benieuwd naar je collectie!
Edit: daar zit iets dubbels in. Anoniem en collectie laten zien. Ik ben er in elk geval wel erg -nieuwsgierig naar.
Ik zou het persoonlijk prachtig vinden als Alexander, onze koning, af en toe een kijkje op ons mooie forum zou nemen.
Enne, Alex. Een paar kiekjes kan toch geen kwaad.
Groet. Richard.