Dan zouden alle ambtenaren zich dus moeten inhouden met het showen van hun collectie? @Zulu
U bent zeker ook ambtenaar. Hier nog een, maar ik zie mezelf meer als ZZP-er. Ik betaal feitelijk alles van mijn eigen betaalde belastinggeld, dus ook mijn salaris.
@Erik_de_Gast inderdaad. Persoonlijk heb ik moeite met mezelf inhouden. @Logie al helemaal, ongeleid projectiel.
Waarom zouden ambtenaren sowieso horloges moeten dragen? Een zandloper werkt toch ook.
Een wekker die om half 4 afgaat is voldoende
Uit welke tijd ben jij ? Ik ken menig ambtenaar die harder werkt dan de nodige ondernemers die ik ken.
En laten we wel wezen. : Ron Boszhard… je kent hem misschien niet maar het is de minder gelukte broer van Carlo -
tikt jaarlijks € 180.000,-- als “ambtenaar van de publieke omroep” aan salaris binnen.
Dat is - naar mijn redelijke inschatting - meer dan de heertjes @anon50762135EV @HanDavinci en @Logie bij elkaar
bij elkaar beunen.
Ik vraag me af waarom je mijn financiele situatie erbij haalt, maar dat klopt denk ik Toch maar wat meer Seiko’s verkopen.
Gewaagd. En het ontloopt elkaar misschien wel niet eens. Nooit je medeleden onderschatten.
Gewoon als maatstaf @HanDavinci
Als DE Seiko Goeroe, HET Stijlicoon en DE grote mond van ons forum het al moeten afleggen tegen de eerste beste publieke omroep beun, dan zegt dat alles over een bepaald type ambtenaar
Nou nou nou, even rustig hoor.
goed bedoeld hoor… ik weet waarin jij en Ide zich hier onderscheiden, maar voor Walter kwam ik niet veel verder dan zijn uitgesprokenheid
Vertel eens. Zelf heb ik geen idee namelijk
Ik heb drie woorden voor je. Bier, fiets en wegwerkersbroek.
Ah, ik dacht dat alle drie termen op mij sloegen Dus ik ga slecht gekleed en ben geen stijlicoon?
Man man man.
Nou, je zou je verbazen. Ik verdien nog niet de helft van wat ik krijg.
Oh moest ik wat toevoegen hier? En ik maar denken dat ik hier ben voor mijn eigen entertainment…
Wat voeg jij hier overigens toe, waarde Jeroen?
met het risico volledig off topic te zijn…: je uitgesprokenheid - voor zover dat Nederlands zou zijn - wordt hier geregeld gewaardeerd!
das een goeje… daar ga ik eens over nadenken. Wat voeg ik toe, wat wil ik toevoegen… wil ik wel iets toevoegen… kan ik wel iets toevoegen… moet ik niet gelijk aan een stuk touw gaan hangen …
kortom : het wordt weer een gezellige avond
en Willem gun ik het beste, zelfs een mooie wit gouden day date en zijn bekende speedy
Was geen aanval hoor haha. Je hoeft hier niets toe te voegen joh, gezellig buurten over horloges is voldoende.
Markant persoon die mij al meermaals een lach heeft mogen bezorgen hier op het forum
bij mij is het net andersom hoor…