Bekende personen en hun horloges - Deel III

Het is een 36. Heeft Willie al heel lang.

2 likes

Geen idee wat de naam is van deze dame, volgens mij heet zij Delicious maar ik weet het niet zeker.
Anyways, ze draagt iets prachtigs :drooling_face:

5 likes

Ik weet dat het een 36 is maar hij zou gezien zijn pols ook wel wegkomen met een 41.

2 likes

Gezien de band lijkt me dit toch een stalen Datejust of niet?

1 like

Waaraan zie je dat het een Day-Date is? Oprechte vraag.

Het lijkt inderdaad gezien de oysterband om een dj te gaan. Er is echter al eens een topic over geweest en AVW heeft er een video over gemaakt. Hier blijkt W-A een Day-date op een oysterband te hebben.

Waarschijnlijk dat die het is. Ook gaat al tijden het gerucht dat W-A horlogeliefhebber is en ook op HF actief is. Dus als je dit leest, graag even een duidelijke wristshot plaatsen. Bedankt!

6 likes

Emma Heesters :wink: ze is wel een klein beetje verbouwd (denk ik) maar haar horloge zo te zien nog niet.

3 likes

Puur natuur

1 like

Met name de ijsblauwe wijzerplaat en ik heb zoals hierboven al vermeld wordt eerder een foto voorbij zien komen waarbij het een Day-Date 36 op Oyster betrof.

Stond ijs blauw niet voor platinum?
Niets mis met een DD op oyster, waarom niet?
(Buiten dan “niet” omdat je iedere keer die gvd datum weer op orde moet zetten, maar dat heeft nits met de oyster te zien…)

Denk een normale DJ.

IJsblauw staat voor Platina inderdaad, ook icm de smooth bezel.
In beide DD gevallen klopt de band niet. Is een normale Oyster band ipv een President band.

Edit: Er zijn blijkbaar DD’s met wiitgouden Oyster banden. Denk nog steeds DJ :sunglasses:

1 like

Gladde bezel, dus volgens mij dan al geen DD…

De DJ is niet in platina toch?

Dus mss is de kleur van de plaat wel vertekend op de foto en niet licht blauw.

Ik ga mee met DJ.

1 like

Ja kan blijkbaar wel…

Maar ga alsnog voor DJ.

Toch echt een Day-Date (118209).

13 likes

Ze schijnt ook ontzettend aardig te zijn.

4 likes

En onwijs goed te kunnen koken. Dat heb ik ook gehoord.

2 likes

Ja dat heb ik ook allemaal gehoord.

Ik ben fan

2 likes

23 likes

:joy::joy:

1 like

“DayJust” ook echt, liefhebber. :grimacing:

5 likes