Een Vorstelijke liefhebberij

Fratellowatches is het ook al opgevallen:

@koningWillem : bevestig jij even je voorliefde? :wink:

2 likes
32 likes

Ik meen mij te herinneren dat in een oud topic een enveloppe te zien was met een “koninklijke” adressering.
Dit topic kan ik nu even niet terugvinden, maar het zou kunnen dat je hier helemaal gelijk hebt.

1 like

Als ie geen Speedmaster heeft ga ik um toch echt even tot de orde roepen!!:stuck_out_tongue_winking_eye: maar Rolex en Panerai mogelijk ook IWC zal zijn collectie wel verrijken.

1 like

Volgens mij draagt WA vooral zijn Speedmaster, Maxima draagt vaak Cartier en Beatrix heeft een Patek Nautilus.

2 likes

step0002step0003step0001 (1)

Geen idéé wat dit voor horloge is…

eentje van kijk2vandaag?

1 like

Lijkt me een witgouden Rolex Day Date

1 like

Ik gun hem de anonimiteit van het forum om zijn liefhebberij te voeden. Welkom WA en ik ben benieuwd naar je collectie!
Edit: daar zit iets dubbels in. Anoniem en collectie laten zien. Ik ben er in elk geval wel erg -nieuwsgierig naar.

4 likes

Ik ook.

Edit: een “gewone” Day-Date.

Maar het zou geweldig zijn als hij op het forum zat. U mag @anon50762135EV, @logie en mij altijd inhuren als harlekijnen voor het hof :genie:

4 likes

@logie eerder als hofnar! :rofl:

3 likes

Ik zou het persoonlijk prachtig vinden als Alexander, onze koning, af en toe een kijkje op ons mooie forum zou nemen.
Enne, Alex. Een paar kiekjes kan toch geen kwaad.
Groet. Richard.

3 likes

Haha waarom ik als hofnar?

2 likes

Het siert de beste man niet om te hier te pronken met de door ons allemaal betaalde horloges.

9 likes

:+1: moest even gniffelen toen jij dit zei…

4 likes

Zo is dat.

2 likes

Ah joh, doe ik toch ook. Jullie betalen mijn horloges ook net zo goed als dat jullie die van Willem betalen.

Dank daarvoor nog!

2 likes

Dan zouden alle ambtenaren zich dus moeten inhouden met het showen van hun collectie? @Zulu

2 likes

U bent zeker ook ambtenaar. Hier nog een, maar ik zie mezelf meer als ZZP-er. Ik betaal feitelijk alles van mijn eigen betaalde belastinggeld, dus ook mijn salaris.

@Erik_de_Gast inderdaad. Persoonlijk heb ik moeite met mezelf inhouden. @Logie al helemaal, ongeleid projectiel.

2 likes

Waarom zouden ambtenaren sowieso horloges moeten dragen? Een zandloper werkt toch ook.

3 likes