PeterLC

Goede ervaring met PeterLC, ik heb zijn Steinhart over genomen. Hij reageert goed en vlot op berichten.
Betrouwbare verkoper!

1 like

Beste HF-ers, de rest van mijn verkoop-feedback staat (don’t ask how) bij de Horlogemakers-sectie! :slight_smile: Wel graag in dit draadje posten indien relevant (aan/verkoop). Dank!

1 like

Op een zeer fijne manier horloge verkocht aan @PeterLC. Prima communicatie en een eerlijk en aardig persoon.

Onder het genot van een kopje koffie even over de hobby/hobbies gehad en ook zijn mooie atelier mogen bewonderen.

Kortom, perfecte ervaring👍🏻 En Peter: uiteraard veel draagplezier!

1 like

Super geholpen door HF-leden PeterLC horlogemaker.
Ik had mijn Omega Stingray die meer dan 40 jaar stil hebben gelegen bij hem een service beurtje laten uitvoeren.
Door defecten/kapot in diverse onderdelen (droog issue) die moeilijk aan te komen zijn, maar hij had toch de moed genomen om alles aan te doen om toch te kunnen vinden.
De horloge die ik vandag binnen gekregen via Haiko op HF-forum loop perfect en mooi.
Super Peter,

bedank voor alles.
Gr,
TIM

3 likes

Snelle,behulpzame reactie op mijn vraag naar bergeon pinnetjes. Ontzettend bedankt @PeterLC

1 like

Beste Peter,

Ik heb wat posts bekeken van je en je lijkt mij een man met verstand van zaken.
Ik heb je advies nodig.
Ik weet niet of jij zelf ook service beurtjes uitvoert en zo ja waar je gevestigd ben maar ik wil mijn rolex datejust laten servicen…
Ik ben bij de rolex boutique geweest bij gassan maar ik vind de behandeling daar belabberd (namen niet de moeite om even het uurwerk te bekijken of de service nodig was) en mijn vaste adres is klemann…ik heb daar verschillende eta en lemania uurwerken laten servicen met gemixte resultaten (uurwerk dat niet vast gezet was, niet goed uitgelijnde wijzerplaat en stofdeeltjes onder het glas, altijd wel hersteld en daarom altijd terug gegaan, het blijft tenslotte mensenwerk) maar nu met de rolex vraag ik me af of ik het toch weer naar klemann moet brengen of naar de bejubelde horlogemaker wesselink en vreeker…
Iets wat ik erg belangrijk vind is dat als er iets vervangen moet worden dit wel met originele onderdelen gedaan word, kunnen ze daar beide aan komen of zit daar verschil in?

Ik hoop dat je me wilt adviseren.

Groet,
Paul

Dag Paul,

dit is niet het juiste subforum voor correspondentie, maar je kunt nog geen PB’s versturen dus vooruit maar…,:slight_smile: maar ik heb nota bene een half jaar naast Klemann gezeten in het atelier. Ik kijk niet van je bevindingen op.

W&V is niet Rolex-gecertificeerd, maar ze hebben volgens mij wel meer “ingangen” dan ik. Ik service zeer regelmatig uurwerken uit vele prijsklassen, heb enkele jaren terug dozijnen Rolexen geserviced; heb de belangrijkste tools en aardig wat documentatie, en de juiste smeermiddelen, maar kan NIET aan originele onderdelen komen. Is ook zelden nodig, maar bijvoorbeeld nieuwe originele pakkingen heb ik niet.

Ik zou een andere Rolex-dealer proberen als ik jou was. Gaat je wel geld kosten, maar originele onderdelen gaan eigenlijk alleen langs die weg.

Succes!

Peter

Dank voor de snelle reactie Peter,

Ja was al bang dat het niet de juiste plek was om deze vragen te stellen maar ben nieuw en probeerde een direct berichtje te sturen maar kon het niet vinden.
kan ik je anders mailen?

groet,

Paul

Inmiddels PB aan PeterLC gestuurd.

Vr. gr. Wim

Horloge overgenomen van @PeterLC.
Erg tevreden over Peter en zijn manier van afhandeling. Binnen enkele uren na onze ‘deal’ was het horloge al onderweg. Graag tot een volgende :+1:

1 like

Boek verkocht aan @PeterLC. Is helemaal prima gegaan, graag weer een keer!

1 like

Peter @PeterLC heeft onlangs een tooltje van mij overgenomen, leuke en probleemloze deal. Zeker een aanrader en betrouwbaar forumlis :+1:

Groet, Matthijs

1 like

Zojuist op heel plezierige wijze een fijne nato band van @PeterLC overgenomen. Persoonlijk, met een handschoentje aan, door hem overhandigd dus een dubbel veilige deal vanavond. :slightly_smiling_face:
Dank je wel Peter en anytime again! :+1:

3 likes

Glycine Airman boek verkocht aan @PeterLC.
Prima communicatie en super snelle betaling, ik kan Peter dan ook alleen maar een dikke duim omhoog geven. :+1:

1 like

Vandaag een HFLE 2020 van @PeterLC overgenomen.
Vlotte deal en hij kwam hem zelfs even brengen.
Aanrader!

1 like

Na eerder service aan een van mijn Rolexen en GS’en door Peter te hebben laten doen vandaag twee andere horloges retour ontvangen van een overcomplete ‘spa’ door Peter.

Wederom :+1::+1::+1::+1: natuurlijk.

Prettig contact enservice tot in detail.

1 like

Vintage Eterna horloge verkocht aan Peter. Heldere communicatie, vlotte betaling, in zijn geheel een perfecte transactie en zeker een aanrader :+1:

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC