🔒 Planet Ocean van Rik vermist of ontvreemd 🔒

Dat zou wel uber laag zijn!
Laten we ook hopen dat hij idd kwijt is én weer naar boven komt. :pray:t2:

1 like

Niet van zijn pols afgehaald door de ambulance broeders ed?
Sieraden gaan gelijk af…

1 like

We zijn een super eind op weg met de Tikkie donaties…maar PO territory gaan we daarmee denkelijk niet halen.

4 likes

Daar dacht ik ook aan. Op die manier kan het kwijtraken, zeker als hij uit de auto is gezaagd door de brandweer, omdat ze het dan niet bij hem neer kunnen leggen.

Edit: Wat triest zeg!

1 like

serienummer is anders

https://www.ten2two.nl/product/omega-planet-ocean-good-planet/

Ik meende dat Rik ná de GMT een ander PO had. Deze van Jaap is volgens mij de ex van Rik

Edit: Ik zie dat je het al aangepast hebt @daffie

1 like

DAT zal toch hopelijk niet waar zijn hè!!! Dat zou toch wel een zo laag bij de grondse teringstreek zijn… Dat geloof je haast niet…

Ik hoop dat het gewoon nog boven water komt en op een of andere manier tussen spullen is geraakt die na het ongeluk zijn opgeruimd door reddingsdiensten of zoiets. Of misschien is het in het ziekenhuis opgeborgen. Dat laatste heb ik weleens mee gemaakt met een horloge van mijn moeder. Had ik eerst iedereen verrot gescholden… daarna bleek het horloge keurig bewaard.

Wat een ellende alles bij elkaar. Ik duim voor Rik en zijn herstel en ik hoop oprecht dat zijn klokje terug komt! :pensive:

8 likes

Lijkt me stug dat hulpverleners een horloge stelen!
Sieraden gaan idd direct af bij een ongeval.
Hoop dat het goed komt met Rik!

1 like

Laten we niet op de feiten vooruit lopen @daffie.
Wellicht eerst vrouwlief stad en land laten afbellen voordat wij hier een hoop negativiteit gaan spuien.

Schiet Rik ook niks mee op.

2 likes

Hoe doe ik daar aan mee? Goed initiatief!

Overigens, laten we uitgaan van verloren…

Robert,

Rik’s vrouw heeft mij gevraagd dit te delen op het forum. Ik denk dat jij dit maar hebt te respecteren / accepteren.

18 likes

Pfff wat een ellende man.
Hopelijk komt alles goed met en voor Rik.

Fingers crossed

2 likes

Als zij alle lijntjes heeft uitgelopen dan snap ik dit volkomen :+1:

Deze attitude snap ik niet helemaal, maar goed…

11 likes

Vervelende situatie zeg, maar goed een hulpverlener denkt hopelijk niet als eerste hoe hij het beste een slachtoffer zijn eigendom ontfrutseld. Als hem een infuus of ietsdergelijks aangelegd moet worden komt een horloge niet heel goed uit dus ik kan me voorstellen dat die gewoon is afgedaan en in een bakje gelegd is.

Ik hoop dat hij snel boven water komt

11 likes

Exact…ik denk ook in die richting. :crossed_fingers:

6 likes

Pff, zou echt sneu zijn om op zo’n manier óók nog eens een PO kwijt te raken.
Wat mij betreft blijven de tikkies dan net zo lang open staan totdat we hem er een kado kunnen doen met zijn allen. :wink:

10 likes

ja bij zo een ongeluk zou mij dat niet verbazen, wellicht onder de stoel gekomen of uit de auto geslingerd…

1 like

Ja precies, aan zoiets dacht ik ook.